Gjest fan-av-farmen Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Hvem blir førstekjempe i kveld da? Jeg tipper Torkel eller Katarina 0 Siter
Gjest prust Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Tror du ikke Vigdis vil ha ut Ann-Kristin da? 0 Siter
Gjest fan-av-farmen Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Jeg frykter det blir Geir Ove. Skjønner ikke hvordan hun tenker. Hun risikerer jo ikke fysisk kamp med guttene så hun burde valgt den sterkeste jenta. Eller Torkel fordi han har en finalekniv. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Skjønner ikke hvordan hun tenker. Hun risikerer jo ikke fysisk kamp med guttene så hun burde valgt den sterkeste jenta. Eller Torkel fordi han har en finalekniv. Hun er jo ikke akkurat den skarpeste der inne. Nå som hun har vært storbonde ser jeg tydelig det som andre har sett lenge. Håper Geir Ove vinner kampen da ) Jeg lurer på hva de skal konkurrere i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.