Gjest nevrosia Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Hva kan jeg få kjøpt på apotek som virker angstdempende? Har time hos lege om to uker, skulle gjerne hatt noe beroligende nå, men må foreløpig ta til takke med noe reseptfritt. Takk for svar. 0 Siter
ekte nick Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Du får nok ikke det på apotek. Men du kan høre i en helsekostbutikk om de har noe beroligende. Jeg mener å ha hørt at Johannesurt kan virke bra på noen? 0 Siter
Gjest nevrosia Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Vi bor ikke i Kina. Nei, men jeg kan vel spørre for det. Jeg har ingen anelse om hva som finnes på apotek og ikke. 0 Siter
Mistera Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Da ville jeg heller ha gått på helsekost butikker 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Du kan kjøpe valerina dag på helsekosten,eller avena sativa.... 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Valerina har jeg hørt kan brukes mot lett uro. Det er også til innsoving ved søvnproblemer. Tror det føres både på apotek og helsekost. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 sånn, kan noen hjelpe meg nå? Valeriana er et lett beroligende middel, fås kjøpt på apotek (dyrest), helsekost (nesten samme pris) og jeg kjøper det på Obs (hvor det er billigst.) Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.