Gå til innhold

Årets største happening - viktigere enn jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skulle man i hvertfall tro når man leser ørten tråder om nedtelling til selvangivelsen kommer! Hva er det som får folk til å gå helt i spinn mens de venter på dette brev fra "oven"?

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• Åsemor

5

• hidi, the scorpion

3

• tonie

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Penger?!

;)

Ja, men man får jo ikke pengene nå uansett, og det er dessuten for sent å gjøre noe for å slanke skatten for fjoråret.

Det eneste man eventuelt får vite, er hvor mye penger man kan få igjen eller måtte betale om noen måneder, og dessuten er det jo ikke sikkert at beregningen er korrekt!

Skrevet

Ja, men man får jo ikke pengene nå uansett, og det er dessuten for sent å gjøre noe for å slanke skatten for fjoråret.

Det eneste man eventuelt får vite, er hvor mye penger man kan få igjen eller måtte betale om noen måneder, og dessuten er det jo ikke sikkert at beregningen er korrekt!

Noen gleder skal man jo ha her i verden. Og en får ikke mere morro enn en lager sjøl. osv. :-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Det der lurer jeg også på.

Får man igjen penger får man det ikke nå, får man restskatt skal den heller ikke betales på en stund.

Og når vi kommer uti juni kommer det tråder hvor vi etterspør når pengene blir utbetalt.

:)

hidi, the scorpion
Skrevet

Men det er jo så spennende, morsan ;) Når man står med konvolutten og ikke vet om man må betale tilbake tusenvis av kroner eller kan strø seg om med penger....!

*gledesdreper*

mariaflyfly
Skrevet

Får man igjen penger får man det ikke nå, får man restskatt skal den heller ikke betales på en stund.

Og når vi kommer uti juni kommer det tråder hvor vi etterspør når pengene blir utbetalt.

Og i oktober er det tråder om når pengene kommer til dem som ikke fikk dem i juni. ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Tipper mange sammenligner det omtrent med å sjekke Lottokupongen.

Skrevet

Noen gleder skal man jo ha her i verden. Og en får ikke mere morro enn en lager sjøl. osv. :-)

Ja, men det har vært tråder om "når kommer selvangivelsen" siden lenge før påske!!

Hvis det er så uutholdelig å vente, burde jo folk strengt tatt foretatt en beregning av dette allerede i begynnelsen av februar, etter at de har mottatt alle årsoppgavene;-)

Skrevet

Tipper mange sammenligner det omtrent med å sjekke Lottokupongen.

*lol* sjekker ikke lottokupongen heller jeg;-)

Skrevet

;-)

Skrevet

Og i oktober er det tråder om når pengene kommer til dem som ikke fikk dem i juni. ;)

*he he*

Skrevet

Ja, men det har vært tråder om "når kommer selvangivelsen" siden lenge før påske!!

Hvis det er så uutholdelig å vente, burde jo folk strengt tatt foretatt en beregning av dette allerede i begynnelsen av februar, etter at de har mottatt alle årsoppgavene;-)

I dont know, jeg ante ikke noe om dette før jeg leste her i dag. :-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Ja riktig. : )

Skrevet

Det er nok sånne som meg, som har stukket hodet i sanden og ikke turt å sette seg ned og regne på det i tilfelle det blir ille. Fortreng, fortreng, helt til det ikke går lenger. Magefølelsen er litt uggen. Nå må vi til pers, ingen vei utenom. Da er det like greit å få det overstått, helst nuh med det samme! Blir det rene rame helvetet eller kanskje en hyggelig overraskelse? Det er spørsmålet. Helt patetisk...*dunke hodet i veggen*

Gjest ViViola
Skrevet

Har lurt litt på det samme jeg også, du, for det virker som om mange ikke aaaner om de får igjen eller skylder. Det synes jeg er litt rart.

Ja-ja.

Skrevet

Kanskje det er håpet om at det man har regnet ut at man får igjen, skal stemme? Men den kommer når den kommer :) Håper på at jeg får mine tusenlapper ;)

Skrevet

Det skjønner ikke jeg heller.

Jeg vet jo hva som står der. Eller hva som bør stå der, da. Den eneste spenningen er om ligningskontoret har fått med seg alt, eller om jeg må gjøre en jobb med å informere dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...