Gå til innhold

Vernepleier

Anbefalte innlegg

Gjest mumzekd
Skrevet

Hvilke personlige egenskaper bør en ha for å bli en god vernepeier?

Skrevet

Å kunne klare å stenge ørene, late som man hører etter dersom du må jatteprate med noen.

Skrevet

Å kunne klare å stenge ørene, late som man hører etter dersom du må jatteprate med noen.

Være snill og grei, tålmodighet, orke å stille opp for andre, sympatisk.

Gjest mumzekd
Skrevet

bør man i tillegg til å være en omsorgstype, være en selvhevdende person? en som tørr på en konstruktiv måte å si fra? rettere sagt, være litt tøff? (ikke som i en slem,dritsekk måte altså)

Gjest menneskelighet er svaret
Skrevet

bør man i tillegg til å være en omsorgstype, være en selvhevdende person? en som tørr på en konstruktiv måte å si fra? rettere sagt, være litt tøff? (ikke som i en slem,dritsekk måte altså)

Du bør ikke være en slem drittsekk i omsorgsyrke. Ellers skal du ha alle vanlige menneskelige egenskaper.

Skrevet

En "vanlig" person utrustet med gode verdier og holdninger, og som har mye å gi av seg selv.

Gjest mumzekd
Skrevet

Du bør ikke være en slem drittsekk i omsorgsyrke. Ellers skal du ha alle vanlige menneskelige egenskaper.

jeg skrev jo at jeg ikke mente drittsekk, men å være "selvhevdene"

ei venninne jobber med autister og utviklingshemmede og hun er kjempedyktig i jobben og stortrives, og hun er mye mer selvhevdende person enn meg, så jeg er så usikker på om jeg vil passe inn i et slik yrke, Kanskje jeg er for pysete.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...