Gjest mumzekd Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Hvilke personlige egenskaper bør en ha for å bli en god vernepeier? 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Å kunne klare å stenge ørene, late som man hører etter dersom du må jatteprate med noen. 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Å kunne klare å stenge ørene, late som man hører etter dersom du må jatteprate med noen. Være snill og grei, tålmodighet, orke å stille opp for andre, sympatisk. 0 Siter
Gjest mumzekd Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 bør man i tillegg til å være en omsorgstype, være en selvhevdende person? en som tørr på en konstruktiv måte å si fra? rettere sagt, være litt tøff? (ikke som i en slem,dritsekk måte altså) 0 Siter
Gjest menneskelighet er svaret Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 bør man i tillegg til å være en omsorgstype, være en selvhevdende person? en som tørr på en konstruktiv måte å si fra? rettere sagt, være litt tøff? (ikke som i en slem,dritsekk måte altså) Du bør ikke være en slem drittsekk i omsorgsyrke. Ellers skal du ha alle vanlige menneskelige egenskaper. 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 En "vanlig" person utrustet med gode verdier og holdninger, og som har mye å gi av seg selv. 0 Siter
Gjest mumzekd Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Du bør ikke være en slem drittsekk i omsorgsyrke. Ellers skal du ha alle vanlige menneskelige egenskaper. jeg skrev jo at jeg ikke mente drittsekk, men å være "selvhevdene" ei venninne jobber med autister og utviklingshemmede og hun er kjempedyktig i jobben og stortrives, og hun er mye mer selvhevdende person enn meg, så jeg er så usikker på om jeg vil passe inn i et slik yrke, Kanskje jeg er for pysete. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.