Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor lang tid det tar å fordøye plastikk?

Skrevet

Det blir ikke fordøyd, kommer helt ut igjen på andre siden.

Skrevet

Det blir ikke fordøyd, kommer helt ut igjen på andre siden.

Hmmm, så jeg kan regne med at alt annet som skal ut blir samlet i en pose før det faller ned? Spennende. Skal gi beskjed om hvordan det går.

Skrevet

Hmmm, så jeg kan regne med at alt annet som skal ut blir samlet i en pose før det faller ned? Spennende. Skal gi beskjed om hvordan det går.

Hvis du har spist en plastpose tror jeg ikke du kan regne med at all bæsj kommer ferdig innpakket nei. ;) Men jeg tror ikke du har spist en pose, du bare skryter på deg for å få oppmerksomhet.

Gjest Kayia
Skrevet

Smuglere verden over kan vel underskrive på at fordøyelsen tar lengre tid enn plastens ferd gjennom fordøyelseskanalen gjør.;)

Skrevet

Hvis du har spist en plastpose tror jeg ikke du kan regne med at all bæsj kommer ferdig innpakket nei. ;) Men jeg tror ikke du har spist en pose, du bare skryter på deg for å få oppmerksomhet.

Nei, men jeg bet av tuppen på en agurk som hadde plasten på, også glemte jeg å spytte ut!

fiskerinnen
Skrevet

100 år

Det tar faktisk 100 år før plasten nedbrytes ute i naturen , så tenk på det neste gang du kaster plast fra deg der ute i gatene eller i skogen .

Skrevet

Det tar faktisk 100 år før plasten nedbrytes ute i naturen , så tenk på det neste gang du kaster plast fra deg der ute i gatene eller i skogen .

Jada jeg vet det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...