Jølsen Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Noen som vet hvor lang tid det tar å fordøye plastikk? 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Det blir ikke fordøyd, kommer helt ut igjen på andre siden. 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. april 2008 Forfatter Skrevet 2. april 2008 Det blir ikke fordøyd, kommer helt ut igjen på andre siden. Hmmm, så jeg kan regne med at alt annet som skal ut blir samlet i en pose før det faller ned? Spennende. Skal gi beskjed om hvordan det går. 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Hmmm, så jeg kan regne med at alt annet som skal ut blir samlet i en pose før det faller ned? Spennende. Skal gi beskjed om hvordan det går. Hvis du har spist en plastpose tror jeg ikke du kan regne med at all bæsj kommer ferdig innpakket nei. Men jeg tror ikke du har spist en pose, du bare skryter på deg for å få oppmerksomhet. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Smuglere verden over kan vel underskrive på at fordøyelsen tar lengre tid enn plastens ferd gjennom fordøyelseskanalen gjør. 0 Siter
Jølsen Skrevet 3. april 2008 Forfatter Skrevet 3. april 2008 Hvis du har spist en plastpose tror jeg ikke du kan regne med at all bæsj kommer ferdig innpakket nei. Men jeg tror ikke du har spist en pose, du bare skryter på deg for å få oppmerksomhet. Nei, men jeg bet av tuppen på en agurk som hadde plasten på, også glemte jeg å spytte ut! 0 Siter
fiskerinnen Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 100 år Det tar faktisk 100 år før plasten nedbrytes ute i naturen , så tenk på det neste gang du kaster plast fra deg der ute i gatene eller i skogen . 0 Siter
cathlin Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Det tar faktisk 100 år før plasten nedbrytes ute i naturen , så tenk på det neste gang du kaster plast fra deg der ute i gatene eller i skogen . Jada jeg vet det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.