Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos homeopat i dag og fikk slike små plastlapper med små kuler bak som hun presset inn i øret mitt, sikkert 10-12 stykker.

Det gjorde sinnsykt vondt, og er fortsatt veldig ømt.

Disse skal klemmes på 4 ganger daglig, men jeg klarer ikke ta på de engang, så vonde er de.

Hun sa det pleide å gjøre litt vondt, men ikke sååå veldig, jeg reagerte nok kraftig mente hun fordi jeg er så "dårlig".

Noen som har prøvd dette og som syns det var så vondt? Er det riktig, skal det være sånn?

Og til slutt, hadde det noe virkning på deg?

Gjest meridianen
Skrevet

Du må ikke trykke på dem om du kjenner (vondt hele tiden) at de er på øret, da jobber de nok av seg selv for i dag. Reduser til to-tre ganger om dagen, og ikke trykk hardt, bare såvidt siden du er så øm allerede. Ta dem av dersom de begynner å væske eller det blir til sår. Pga lite blodsirkulasjon, så er det vrient (tar sin tid) å bli kvitt en evt betennelse, Husk rene fingre når du trykker)

Si meg, var denne personen utdannet innen øreakupunktur? Det hørtes voldsomt mye ut med 10-tolv frø.

Jeg ble fortalt at jo mindre frø dess bedre for da ble punktene bedre behandlet. Ja de virket på bihulebetennelsen jeg hadde.

Skrevet

Du må ikke trykke på dem om du kjenner (vondt hele tiden) at de er på øret, da jobber de nok av seg selv for i dag. Reduser til to-tre ganger om dagen, og ikke trykk hardt, bare såvidt siden du er så øm allerede. Ta dem av dersom de begynner å væske eller det blir til sår. Pga lite blodsirkulasjon, så er det vrient (tar sin tid) å bli kvitt en evt betennelse, Husk rene fingre når du trykker)

Si meg, var denne personen utdannet innen øreakupunktur? Det hørtes voldsomt mye ut med 10-tolv frø.

Jeg ble fortalt at jo mindre frø dess bedre for da ble punktene bedre behandlet. Ja de virket på bihulebetennelsen jeg hadde.

Jaja, hun hadde haugevis med utdanning og var autorisert (heter det det tro??).

Har aldri vært til slik behandling før jeg, så jeg vet ikke hva som er riktig, men det var litt voldsomt ja, enig i det:o)

Gruer meg for å legge meg i kveld med denne haugen med frø (det var det hun kalte dem og forressten) i øret, tror ikke jeg kommer til å ligge på den siden i natt...

Får håpe det er bedre i morgen, hvis ikke får jeg ta kontakt med henne igjen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...