Gå til innhold

Sjalu.

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Ei dame er sjalu på gubben fordi han taster med andre damer på sms,hun gråter og er skikkelig deppa.

Han har også tlf kontakt med ei dame på jobben.

Er dette rimelig,eller overdriver hun en smule?

Gjest gomle
Skrevet

Det kommer jo an på meldingene, det kan godt være god grunn til å være sjalu, det er vel sånn de fleste utenomekteskapelige forhold starter i våre dager..

Gjest D*lilith
Skrevet

Det kommer jo an på meldingene, det kan godt være god grunn til å være sjalu, det er vel sånn de fleste utenomekteskapelige forhold starter i våre dager..

Tror ikke det står noe "gale" i meldingene,men det kan jo være grunn til å være sjalu fordet kanskje.

Skrevet

Jeg synes ikke man skal sende meldinger til andre når man er i et forhold. Beskjeder er greit, men ikke kosepratmeldinger.

Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg synes ikke man skal sende meldinger til andre når man er i et forhold. Beskjeder er greit, men ikke kosepratmeldinger.

Tror ikke det er koseprat heller akkuratt.

Skrevet

Synes strengt talt ikke man trenger å sende meldinger til noen som helst, med mindre man har informasjon å formidle som er helt nødvendig. Til partneren kan man selvsagt sende så mye meldinger man vil, det er bare bra.

Gjest D*lilith
Skrevet

Synes strengt talt ikke man trenger å sende meldinger til noen som helst, med mindre man har informasjon å formidle som er helt nødvendig. Til partneren kan man selvsagt sende så mye meldinger man vil, det er bare bra.

Kanskje det....

Skrevet

Tror eller vet? Og sier han noe til dama si om hva de skriver om? Hvis han bare sitter borti en krok og taster og taster uten å kommunisere noe av det med dama, synes jeg hun har all grunn til å være sjalu...

Gjest D*lilith
Skrevet

Tror eller vet? Og sier han noe til dama si om hva de skriver om? Hvis han bare sitter borti en krok og taster og taster uten å kommunisere noe av det med dama, synes jeg hun har all grunn til å være sjalu...

Tror,han sier ikke noe om hva de kommuniserer om.

Ja,jeg hadde no blitt sjalu selv jeg,han burde kanskje slutte med sånt.

Gjest Normal,  sjalusi, ja.
Skrevet

Skjønner henne godt jeg. Hadde ikke likt det jeg helelr, da skulle det vært mine venninner også.

Mista nikket
Skrevet

Jeg hadde i hvertfall ikke likt det. Hun har kanskje også en skikkelig grunn til å reagere sånn for han har kanskje en forhistorie på dette.

Gjest mora2
Skrevet

Med et hørtes dette litt hysterisk ut..

Men det kommer jo ann på hva slags tone de har da.

Skrevet

Man skal kunne ha venner av det andre kjønn selv om man er i et forhold.

Det er bare sunnt det...

Og sjalusi ja det har ødelagt mang et forhold.

Man MÅ få lov til å leve et liv selv om man har en samboer/kjæreste/ektefelle, og så lenge det ikke er snakk om utroskap men vennskap så syntes jeg det blir hystrisk og smålig at den sjalue part får overbærelse av sin sjaluhet.

Har selv vært utsatt for hysterisk sjalue kvinnemennesker som har vært sammen med kompiser som jeg har hatt siden barneskolen... Og jeg sier som oftest til dem: Tror du virkelig at jeg kommer til å "ha meg" med typen din nå etter så mange år? Hadde jeg villet hadde jeg gjort det for lenge siden, og sårry, han er ikke sååå bra at hvert kvinnfolk som snakker til han vil kaste seg over han ved første anledning:S

Men men, vil man ødelegge et forhold med ubegrunnet sjalusi så er det greit for meg, har som oftest kompisen lengre enn den dama som er hysterisk!

Skrevet

Så det jølsen mener er at er man i et forhold så skal det KUN være kontakt mellom dem, ene og alene bare dem!

Jaha.... Du verden! Har mange damer gått fra deg eller?

Gjest D*lilith
Skrevet

Man skal kunne ha venner av det andre kjønn selv om man er i et forhold.

Det er bare sunnt det...

Og sjalusi ja det har ødelagt mang et forhold.

Man MÅ få lov til å leve et liv selv om man har en samboer/kjæreste/ektefelle, og så lenge det ikke er snakk om utroskap men vennskap så syntes jeg det blir hystrisk og smålig at den sjalue part får overbærelse av sin sjaluhet.

Har selv vært utsatt for hysterisk sjalue kvinnemennesker som har vært sammen med kompiser som jeg har hatt siden barneskolen... Og jeg sier som oftest til dem: Tror du virkelig at jeg kommer til å "ha meg" med typen din nå etter så mange år? Hadde jeg villet hadde jeg gjort det for lenge siden, og sårry, han er ikke sååå bra at hvert kvinnfolk som snakker til han vil kaste seg over han ved første anledning:S

Men men, vil man ødelegge et forhold med ubegrunnet sjalusi så er det greit for meg, har som oftest kompisen lengre enn den dama som er hysterisk!

Ja,kanskje hun er hysterisk,han er jo ikke utro.

Gjest kommer an på
Skrevet

Det kommer helt an på hva innholdet er syns jeg. Dersom han lar henne få lese meldingene hvis hun vil, så er det greit, men dersom han skal holde dem skjult, kan jeg forstå at hun virker mistenksom.

Mary Poppins
Skrevet

Så det jølsen mener er at er man i et forhold så skal det KUN være kontakt mellom dem, ene og alene bare dem!

Jaha.... Du verden! Har mange damer gått fra deg eller?

Har han ikke sagt her inne at han aldri har hatt en dame? Mener å huske det hvis jeg ikke blander han med noen andre.. Uansett så hadde ikke det vært speiselt overraskende dersom det var tilfelle.

Skrevet

Sitter han og taster med henne x antall ganger i løpet av dagen, eller er det mer sporadisk?

Hvis det er snakk om det førstnevnte og det i tillegg er fullt hemmelighetskremmeri rundt det hele synes jeg ikke det er det miste rart om det oppstår sjalusi og usikkerhet. Mer normal kontakt med venner av motsatt kjønn må det være lov å ha, synes jeg.

Gjest D*lilith
Skrevet

Sitter han og taster med henne x antall ganger i løpet av dagen, eller er det mer sporadisk?

Hvis det er snakk om det førstnevnte og det i tillegg er fullt hemmelighetskremmeri rundt det hele synes jeg ikke det er det miste rart om det oppstår sjalusi og usikkerhet. Mer normal kontakt med venner av motsatt kjønn må det være lov å ha, synes jeg.

Det er mer sporadisk.

Men jeg forstår at hun blir sjalu.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...