Gå til innhold

Abort(tabletter eller inngrep)

Anbefalte innlegg

Gjest uheldig venninne
Skrevet

Hva er best?.Hva er mest smertefullt?

Gjest uheldig venninne
Skrevet

Mest smertefullt for deg eller barnet?

Ikke for meg.Det gjelder ei venninne.Jeg er også gravid(uke 14) men skal ikke ta abort.Venninnen min spurte om jeg vil ble med henne når hun skal gjøre det men er litt usikker på om jeg klarer det pga at jeg selv er gravid

Skrevet

Ikke for meg.Det gjelder ei venninne.Jeg er også gravid(uke 14) men skal ikke ta abort.Venninnen min spurte om jeg vil ble med henne når hun skal gjøre det men er litt usikker på om jeg klarer det pga at jeg selv er gravid

Vil du virkelig gi din støtte på at abort er greit? Uff.

Gjest uheldig venninne
Skrevet

Jeg er imot abort men hun har bestemt seg og jeg kan ikke forandre det.Noen ganger er abort det beste uansett

Gjest Spør og svar
Skrevet

Tror nok at et inngrep er greiest. Man får narkose og våkner opp. Litt dårlig og litt vondt, men ellers greit. Har en venninne som tok det valget. Jeg kom på sykehuset etter at det var gjort og kjørte henne hjem. Hun har taklet det greit i ettertid.

Synes det er unødvendig å ta en debatt på for eller i mot abort når trådstarter spør konkret om et svar.

Skrevet

Tror nok at et inngrep er greiest. Man får narkose og våkner opp. Litt dårlig og litt vondt, men ellers greit. Har en venninne som tok det valget. Jeg kom på sykehuset etter at det var gjort og kjørte henne hjem. Hun har taklet det greit i ettertid.

Synes det er unødvendig å ta en debatt på for eller i mot abort når trådstarter spør konkret om et svar.

enig i det!men vi som er her vet jo at Jølsen liker å provosere...lite nytt

Skrevet

Kirurgisk: En må ha narkose og et inngrep med de farer som medfølger (små, men alikevel). En er raskt ferdig med det, blør kortere i ettertid. Smerter den dagen, så lite etterpå.

Medisinsk: Slipper narkose og inngrep. Kan være mere smerter over litt flere dager. Blør lengere etterpå, opptil flere uker. Liten sjanse for at en alikevel må ta en utskrapning i tillegg.

Skrevet

Jeg er imot abort men hun har bestemt seg og jeg kan ikke forandre det.Noen ganger er abort det beste uansett

Hei :) Synes at tanken om at du vil å være der for din venninne, er veldig gid. Du er en god venninne!

MEN jeg synes at du skal ta hensyn til deg selv - tror ikke det er det rette stedet for deg å være siden du er gravid selv.

Skrevet

Du vet vel ingenting om hvorfor vedkommende tar abort, da det ikke kommer fram i debatten, og det er ærlig talt ikke vår sak heller.

Abort er et vanskelig valg man gjør, og det er svært få som tar lett på det selv om de bestemmer seg for abort!

Og når alt kommer til alt så er det ene og alene den gravides valg, og ingen, absolutt ingen har noen rett til å dømme vedkommende...

Det handler om å respektere andres meninger om man skal få respekt for sine...

Persille1365381127
Skrevet

Mest smertefullt for deg eller barnet?

Idiot.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...