Loralei Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Noen som har "the legend of Zelda. Phantom houreglass"??? Sliter med å finne kombinasjon på "ghost ship". Det står på den støtta: 2 4 5 1 3.. Men, det er tydeligvis feil =( Kan noen hjelpe meg, så jeg kommer videre? 0 Siter
Gjest heyheymymy Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 24513 http://www.mycheats.com/view/section/3148977/19957/the_legend_of_zelda__phantom_hourglass/nintendo_ds 0 Siter
Loralei Skrevet 3. april 2008 Forfatter Skrevet 3. april 2008 24513 http://www.mycheats.com/view/section/3148977/19957/the_legend_of_zelda__phantom_hourglass/nintendo_ds hmm.. takker for svar.. Men, hva er det jeg gjør feil da. Det er ingenting som skjer når jeg tar den rekkefølgen..?.. 0 Siter
Gjest heyheymymy Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 hmm.. takker for svar.. Men, hva er det jeg gjør feil da. Det er ingenting som skjer når jeg tar den rekkefølgen..?.. 2 4 5 1 3 Run back down the levers and pull them in the order from 1 to 5. The numbers are written in the order you pull the levers in, so start by pulling the fourth lever first. This will lower the spikes below the headstone. Jeg fant det på den siden jeg lenket til, jeg har ikke spillet selv. 0 Siter
Loralei Skrevet 3. april 2008 Forfatter Skrevet 3. april 2008 2 4 5 1 3 Run back down the levers and pull them in the order from 1 to 5. The numbers are written in the order you pull the levers in, so start by pulling the fourth lever first. This will lower the spikes below the headstone. Jeg fant det på den siden jeg lenket til, jeg har ikke spillet selv. ah. ok. Takker.. får se om jeg finner ut hvorfor det ikke går... 0 Siter
Loralei Skrevet 3. april 2008 Forfatter Skrevet 3. april 2008 2 4 5 1 3 Run back down the levers and pull them in the order from 1 to 5. The numbers are written in the order you pull the levers in, so start by pulling the fourth lever first. This will lower the spikes below the headstone. Jeg fant det på den siden jeg lenket til, jeg har ikke spillet selv. fant det ut nå =)) men, fant også ut at jeg driver å redder forkledde monster =s så nå blir det spooky her =) hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.