Gjest Håper noen kan svare meg:) Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Å sjekke selvangivelsen på nett? 0 Siter
morsan Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Ja, men du må ha PIN-koden som står nederst på den trykte selvangivelsen, så du må vente på den uansett. 0 Siter
Gjest Håper noen kan svare meg:) Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Ja, men du må ha PIN-koden som står nederst på den trykte selvangivelsen, så du må vente på den uansett. Skal man bruke pinkoden fra selvangivelsen fra 2006? For den har jeg..skal jo bare logge meg inn eller? 0 Siter
morsan Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Skal man bruke pinkoden fra selvangivelsen fra 2006? For den har jeg..skal jo bare logge meg inn eller? Du kan jo prøve, men antar du må ha årets. 0 Siter
Gjest Håper noen kan svare meg:) Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Du kan jo prøve, men antar du må ha årets. Hvis jeg skal ha årets får jeg jo vite hva jeg får uansett;) 0 Siter
Loralei Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Ja, men da må du ha pin kodene som står på ligningspapirene du får/fikk i posten. www.skatteetaten.no 0 Siter
Excelsion 2 Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Du kan jo prøve, men antar du må ha årets. Nei, man kan bruke gamle, tilogmed 3 år gamle skattekort Bare man registrerer seg på minside.no først 0 Siter
morsan Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Nei, man kan bruke gamle, tilogmed 3 år gamle skattekort Bare man registrerer seg på minside.no først OK! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Hvis jeg skal ha årets får jeg jo vite hva jeg får uansett;) Men det er jo bare å prøve, da, skjer jo ikke noe verre enn at du får vite at du ikke har tastet gyldig PIN! ;-) Og ilf Excelsion går det bra med gamle koder. 0 Siter
Gjest kodene står på skattekortet ditt Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Ja, men du må ha PIN-koden som står nederst på den trykte selvangivelsen, så du må vente på den uansett. Nei, man må bruke to av kodene som står på det siste skattekortet du mottok. Jeg registrerte meg på altinn.no idag og brukte disse kodene- 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.