Gjest this is a signature Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Jeg kjøpte noen downloads fra cdon, men klarer ikke å brenne de over på cd....What to do? 0 Siter
citoyen Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Mener du wma? Har du lest informasjonen til cdon om brenning av nedlastet musikk? http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904&nav=10954&nav_genre=10954 0 Siter
Gjest Sakzi Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Har du sjekket innstillingene dine på brenneprogammet? Står det på f.eks "brenn MP3" da er det ikke alle brenneprogram som gjør om WMA filer til MP3, men heller bare hopper over alle WMA filer.. Men man pleier da å få en beskjed om at de filene ikke lot seg brenne. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Har du sjekket innstillingene dine på brenneprogammet? Står det på f.eks "brenn MP3" da er det ikke alle brenneprogram som gjør om WMA filer til MP3, men heller bare hopper over alle WMA filer.. Men man pleier da å få en beskjed om at de filene ikke lot seg brenne. Jeg får beskjed om at sangene ikke kan spilles på andre enheter..Og de brennes ikke. Men hvordan fikser jeg det? 0 Siter
Gjest Sakzi Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Jeg får beskjed om at sangene ikke kan spilles på andre enheter..Og de brennes ikke. Men hvordan fikser jeg det? Hmm.. kan de være sperret? Rart.. nei, jeg vet ærligtalt ikke jeg da altså.. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Hmm.. kan de være sperret? Rart.. nei, jeg vet ærligtalt ikke jeg da altså.. Og det rare er at jeg har forklart dette for kundeservice på cdon, og de ordnet det slik at jeg kunne laste de ned på nytt igjen. Men det samme problemet oppstår ennå. Irriterende altså.. 0 Siter
citoyen Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Og det rare er at jeg har forklart dette for kundeservice på cdon, og de ordnet det slik at jeg kunne laste de ned på nytt igjen. Men det samme problemet oppstår ennå. Irriterende altså.. Leste du svaret mitt? Har du forsøkt å gjøre som det står i linken, spille av alle sangene i Windows Media Player en gang før du prøver å brenne? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Leste du svaret mitt? Har du forsøkt å gjøre som det står i linken, spille av alle sangene i Windows Media Player en gang før du prøver å brenne? Ja, det har jeg prøvd. Mange ganger. Men cdon har visstnok problemer med WMAfilene sine (dvs leverandøren har det). 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Leste du svaret mitt? Har du forsøkt å gjøre som det står i linken, spille av alle sangene i Windows Media Player en gang før du prøver å brenne? Må _hele_ sangen spilles eller? Det er vel ikke så viktig- så lenge den blir igangkjørt? 0 Siter
citoyen Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Må _hele_ sangen spilles eller? Det er vel ikke så viktig- så lenge den blir igangkjørt? Ja, jeg forsto det sånn på det som sto der. Da har jeg ikke noen gode forslag, dessverre. Eller - du kan forsøke å konvertere filene til wav-format (du finner verktøy for å gjøre det på nettet) og så brenne wav-filene. Det kan hende det fungerer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.