KaVa Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Synes denne var en ganske så genial oppfinnelse fra en ungdomsbedrift! http://www.lofot-tidende.no/nyheter/article3444739.ece 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Dette var jo rett og slett - dritbra! ;o) 0 Siter
Mistera Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Kjempe bra må jeg si:) Tror nok dette er et produkt som er brukbart for å si det sånn, og håper at det kommer på markedet:) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Oppfinnsomme ungdommer! Mener å huske at mannen min har fortalt fra militæret at de hadde bærbar do med seg - den ble kalt "Bæsj and go" eller noe sånt :-) 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Smart. Videreutvikling av "Bæsh and carry" i papp. 0 Siter
Gjest bajsen Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Problemet er vel ikke hva man sitter på eller hvor selve urinen/avføringen blir av. Det forsvinner jo i naturen likevel uten at man graver det ned. Problemet er jo papiret, eller hva? Tror ikke jeg hadde kjøpt en sånn. 0 Siter
KaVa Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Problemet er vel ikke hva man sitter på eller hvor selve urinen/avføringen blir av. Det forsvinner jo i naturen likevel uten at man graver det ned. Problemet er jo papiret, eller hva? Tror ikke jeg hadde kjøpt en sånn. Dopapir vil jo forsvinne i naturen, intet problem. Det løser seg jo opp! 0 Siter
Gjest bajsen Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Dopapir vil jo forsvinne i naturen, intet problem. Det løser seg jo opp! Hva er så genialt med dette produktet da? At man har noe å sitte på? 0 Siter
KaVa Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Hva er så genialt med dette produktet da? At man har noe å sitte på? Ja - man har noe å sitte på, man samler dritten (bokstavelig talt :-) i en pose, som kan graves ned for ikke å plage andre. Ser for meg at denne vil være spesielt OK til barn! - både familier med små unger og ikke minst friluftsbarnehager etc... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Smart. Videreutvikling av "Bæsh and carry" i papp. Trodde det var Bæsj and go - men du har rett tror jeg :-D 0 Siter
Gjest bajsen Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Ja - man har noe å sitte på, man samler dritten (bokstavelig talt :-) i en pose, som kan graves ned for ikke å plage andre. Ser for meg at denne vil være spesielt OK til barn! - både familier med små unger og ikke minst friluftsbarnehager etc... Ok, barnehager kan sikkert ha nytte av den. Men man må jo drasse med seg denne saken, inkludert spade, mot vanligvis en dorull. Skal man gå fra hytte til hytte f.eks vil man ha sekken lettest mulig, da blir en sånn do overflødig. Går jeg på do i naturen går jeg godt utenfor stien og legger en stein over om nødvendig. Å sette seg på huk ser jeg ikke noe problem med. Genialt vil jeg altså ikke kalle oppfinnelsen, heller et "nødvendig luksusprodukt" som mange kommer til å kjøpe, men sjelden bnytte. 0 Siter
en liten undulat Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 genial å ha med på bilferier hvis det er langt mellom bensinstasjoner, dessuten er toalettene der ofte sinnsykt utpissa! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.