Gå til innhold

Genial oppfinnelse når naturen kaller..i naturen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var jo rett og slett - dritbra! ;o)

Skrevet

Kjempe bra må jeg si:)

Tror nok dette er et produkt som er brukbart for å si det sånn, og håper at det kommer på markedet:)

Gjest prust
Skrevet

Oppfinnsomme ungdommer!

Mener å huske at mannen min har fortalt fra militæret at de hadde bærbar do med seg - den ble kalt "Bæsj and go" eller noe sånt :-)

Gjest bikku
Skrevet

Smart. Videreutvikling av "Bæsh and carry" i papp.

Gjest bajsen
Skrevet

Problemet er vel ikke hva man sitter på eller hvor selve urinen/avføringen blir av. Det forsvinner jo i naturen likevel uten at man graver det ned. Problemet er jo papiret, eller hva? Tror ikke jeg hadde kjøpt en sånn.

Skrevet

Problemet er vel ikke hva man sitter på eller hvor selve urinen/avføringen blir av. Det forsvinner jo i naturen likevel uten at man graver det ned. Problemet er jo papiret, eller hva? Tror ikke jeg hadde kjøpt en sånn.

Dopapir vil jo forsvinne i naturen, intet problem. Det løser seg jo opp!

Gjest bajsen
Skrevet

Dopapir vil jo forsvinne i naturen, intet problem. Det løser seg jo opp!

Hva er så genialt med dette produktet da? At man har noe å sitte på?

Skrevet

Hva er så genialt med dette produktet da? At man har noe å sitte på?

Ja - man har noe å sitte på, man samler dritten (bokstavelig talt :-) i en pose, som kan graves ned for ikke å plage andre. Ser for meg at denne vil være spesielt OK til barn! - både familier med små unger og ikke minst friluftsbarnehager etc...

Gjest prust
Skrevet

Smart. Videreutvikling av "Bæsh and carry" i papp.

Trodde det var Bæsj and go - men du har rett tror jeg :-D

Gjest bajsen
Skrevet

Ja - man har noe å sitte på, man samler dritten (bokstavelig talt :-) i en pose, som kan graves ned for ikke å plage andre. Ser for meg at denne vil være spesielt OK til barn! - både familier med små unger og ikke minst friluftsbarnehager etc...

Ok, barnehager kan sikkert ha nytte av den. Men man må jo drasse med seg denne saken, inkludert spade, mot vanligvis en dorull. Skal man gå fra hytte til hytte f.eks vil man ha sekken lettest mulig, da blir en sånn do overflødig. Går jeg på do i naturen går jeg godt utenfor stien og legger en stein over om nødvendig. Å sette seg på huk ser jeg ikke noe problem med. Genialt vil jeg altså ikke kalle oppfinnelsen, heller et "nødvendig luksusprodukt" som mange kommer til å kjøpe, men sjelden bnytte.

en liten undulat
Skrevet

genial å ha med på bilferier hvis det er langt mellom bensinstasjoner, dessuten er toalettene der ofte sinnsykt utpissa!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...