Gå til innhold

Strawberrynet

Anbefalte innlegg

Gjest strawberrynet
Skrevet

Da har jeg sendt min første bestilling til utlandet ..... under 200,-, registrerte meg på toll.no for varekjøp oppmot 1000,- idag slik at jeg kan handle mer seinere hvis jeg er fornøyd.

Har du handlet der ? Fornøyd ? Lang leveringstid ?

Gjest LaSerena
Skrevet

Jeg har ikke handlet derfra men har også veldig lyst til å handle derfra!:-)

Jeg visste ikke at kan kan melde seg på Toll.no betyr det at man kan handle opptil kr.1000,- uten å måtte betale toll/moms-gebyrer eller? Er det lett å registrere seg eller er det en hel operasjon? ;-)

Gjest strawberrynet
Skrevet

Jeg har ikke handlet derfra men har også veldig lyst til å handle derfra!:-)

Jeg visste ikke at kan kan melde seg på Toll.no betyr det at man kan handle opptil kr.1000,- uten å måtte betale toll/moms-gebyrer eller? Er det lett å registrere seg eller er det en hel operasjon? ;-)

Som du skjønner av trådstarten, så er jeg helt fersk i gamet :), men jeg vet at;

Handler du for under 200 kroner så er alt tollfritt, hos Strawberrynet er varekjøp fraktfritt. Bare å registrere mange mange bestillinger under 200 kr :) for å få det tollfritt :)

Det å registrere seg på toll.no for internetthandling fra utlandet, betyr at du selv betaler tollen via nettet. Les mer her:

http://www.toll.no/templates_TAD/Article.aspx?id=131803&epslanguage=NO

Skrevet

Har bestilt derfra to ganger, og er veldig fornøyd. Varene er på plass etter en ukes tid.

Skrevet

Bare et tips: Hvis du handler for mer enn 200 NOK må du betale mva og toll, men det refunderer Strawberrynet så du sparer uansett på det. Kan jo bare se på det som et lite utlegg :) Jeg har handlet der MYE! Parfyme, sminke, kremer - ja, det meste de selger.. Alt har gått knirkefritt! Og etter jeg fant ut at jeg fikk mva og toll refundert har jeg handlet enda mer der! Feks Dermalogica er jo kjempebillig i forhold til i Norge. Lykke til - du blir sikkert hekta du også ;)

Gjest strawberrynet
Skrevet

Bare et tips: Hvis du handler for mer enn 200 NOK må du betale mva og toll, men det refunderer Strawberrynet så du sparer uansett på det. Kan jo bare se på det som et lite utlegg :) Jeg har handlet der MYE! Parfyme, sminke, kremer - ja, det meste de selger.. Alt har gått knirkefritt! Og etter jeg fant ut at jeg fikk mva og toll refundert har jeg handlet enda mer der! Feks Dermalogica er jo kjempebillig i forhold til i Norge. Lykke til - du blir sikkert hekta du også ;)

Hei :) takk for tips !!!

Hvordan blir ting refundert da, er det noe jeg selv må ordne eller går det automatisk ?

Skrevet

Hei :) takk for tips !!!

Hvordan blir ting refundert da, er det noe jeg selv må ordne eller går det automatisk ?

Jeg har kun betalt med VISA og da oppgir man kortnr og da får jeg pengene tilbake dit :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...