Gå til innhold

Så trist.

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Fikk tlf i fra skolen til tiåringen min i dag,han hadde hatt et uhell,måtte gå ned på tannklinikken for han hadde knust begge fortenna.

Stakkars jeg fikk så vondt av han,der han satt og skalv og gråt.

Så nå har han vondt i tenna...det som er igjen av dem,håper de klarer å fixe dem,for han er så ulykkelig over det hele.

Gjest sånn og slik
Skrevet

Sønnen min har tatt begge fortenna, men ikke samtidig da. Du kan faktisk ikke se at de er reparert. Har ikke hatt noe problemer med de og det er nå rundt 8 år siden.

Gjest D*lilith
Skrevet

Sønnen min har tatt begge fortenna, men ikke samtidig da. Du kan faktisk ikke se at de er reparert. Har ikke hatt noe problemer med de og det er nå rundt 8 år siden.

Det var godt å høre.

Skrevet

Uff da, håper det ordner seg. De er jo veldig flinke til å fikse tenner for tiden, de kan til og med sette inn helt nye tenner. Håper ikke gutten din har altfor vondt da. God bedring!

Gjest D*lilith
Skrevet

Uff da, håper det ordner seg. De er jo veldig flinke til å fikse tenner for tiden, de kan til og med sette inn helt nye tenner. Håper ikke gutten din har altfor vondt da. God bedring!

Tusen takk.

Gjest mora2
Skrevet

Stakkars lille..Uff så uheldig!

Heldigvis er tannlegene dyktige, så dette ordner de nok :0)

Gjest ViViola
Skrevet

Auda, det høres jo helt forferdelig vondt ut!

Heldigvis har det skjedd mye på tannteknikkfronten, de har blitt rasende flinke til å fikse og reparere og ordne - så det går nok helst veldig bra!

Gjest D*lilith
Skrevet

Auda, det høres jo helt forferdelig vondt ut!

Heldigvis har det skjedd mye på tannteknikkfronten, de har blitt rasende flinke til å fikse og reparere og ordne - så det går nok helst veldig bra!

Ja vi får satse på det.

Gjest D*lilith
Skrevet

Stakkars lille..Uff så uheldig!

Heldigvis er tannlegene dyktige, så dette ordner de nok :0)

Håper det.

Gjest mora2
Skrevet

Håper det.

Min søster var ute for en ulykke ( elg & motorsykkel...)

Da fikk hun nye tenner, nå er vel det snart 15 år siden, og det eneste man kan se er at de er litt gulere. Og de har holdt alle disse årene! :0)

Gjest D*lilith
Skrevet

Min søster var ute for en ulykke ( elg & motorsykkel...)

Da fikk hun nye tenner, nå er vel det snart 15 år siden, og det eneste man kan se er at de er litt gulere. Og de har holdt alle disse årene! :0)

Så flott da.

Skrevet

Jenta mi knakk den ene fortanna tvers av (trampolinekræsj). Den ble reparert så fint av tannlegen, syns ikke i det hele tatt. Lykke til.

Gjest Har en elleveåring selv
Skrevet

Å fyyyyyy..........det du skriver her har vært et av mine største mareritt at skulle hende ungene siden jeg fikk dem for maaaaange år siden, og det er det ennå.

Så jeg føler selvsakt forferdelig med dere.

Det blir kanskje falske tenner på ham nå, han har jo felt fortennene for en stund siden?

Håper virkelig at de får hjulpet ham slik at han ikke har så vondt særlig lenge i allefall. Sjokket og vemmelsen vil nok sitte i en liten stund, men takk og lov er barn svært gode til å gå videre i livet.

Masse lykke til til dere, og god bedring til poden.

Gjest Kayia
Skrevet

Huffda, så uheldig! Poden slo ut 2/3 av ei sidefortann da han var liten, og det har gått kjempefint i ettertid. Det viktigste er at selve bruddkanten aldri er ubeskyttet, men at det settes på ny bit raskt - også dersom han skulle miste den han har fått satt på i dag. I perioder syns jeg vi var hos tannlegen hver måned, men den han har i dag har sittet på i flere år.

Lykke til, og håper jr ikke er altfor lei seg. *Klem*:)

Skrevet

Huff så uheldig!! Stakkars, tenker han har det leit nå. God bedring til han fra pekkaline ;)

Gjest D*lilith
Skrevet

Huff så uheldig!! Stakkars, tenker han har det leit nå. God bedring til han fra pekkaline ;)

Tusen takk,han har fått paracet nå.

Gjest D*lilith
Skrevet

Huffda, så uheldig! Poden slo ut 2/3 av ei sidefortann da han var liten, og det har gått kjempefint i ettertid. Det viktigste er at selve bruddkanten aldri er ubeskyttet, men at det settes på ny bit raskt - også dersom han skulle miste den han har fått satt på i dag. I perioder syns jeg vi var hos tannlegen hver måned, men den han har i dag har sittet på i flere år.

Lykke til, og håper jr ikke er altfor lei seg. *Klem*:)

Tusen takk.

Han er trist pga tennene,men det går litt bedre nå enn tidligere i dag heldigvis.

Gjest D*lilith
Skrevet

Å fyyyyyy..........det du skriver her har vært et av mine største mareritt at skulle hende ungene siden jeg fikk dem for maaaaange år siden, og det er det ennå.

Så jeg føler selvsakt forferdelig med dere.

Det blir kanskje falske tenner på ham nå, han har jo felt fortennene for en stund siden?

Håper virkelig at de får hjulpet ham slik at han ikke har så vondt særlig lenge i allefall. Sjokket og vemmelsen vil nok sitte i en liten stund, men takk og lov er barn svært gode til å gå videre i livet.

Masse lykke til til dere, og god bedring til poden.

Tusen takk for det.

Ja det blir nok falske tenner på han nå,han ville gjerne hatt sine egne sa han,men gjort er gjort.

Gjest D*lilith
Skrevet

Jenta mi knakk den ene fortanna tvers av (trampolinekræsj). Den ble reparert så fint av tannlegen, syns ikke i det hele tatt. Lykke til.

Tusen takk,godt å høre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...