Gå til innhold

Menn som hater kvinner.

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Ja - gled deg til mange spennende og fascinerende timer! Har jammen lyst til å lese dem igjen - men det er kanksje litt tidlig ennå.....

hare1365380455
Skrevet

Ja - gled deg til mange spennende og fascinerende timer! Har jammen lyst til å lese dem igjen - men det er kanksje litt tidlig ennå.....

;)

Jeg kommer nok til å bruke tid på bøkene, for jeg skal også lese pensum og skrive på oppgave.... Men når jeg jobber helg og ellers er det godt å slappe av med noe annet av og til.

Gjest prust
Skrevet

;)

Jeg kommer nok til å bruke tid på bøkene, for jeg skal også lese pensum og skrive på oppgave.... Men når jeg jobber helg og ellers er det godt å slappe av med noe annet av og til.

Ha - ha - ha! Du kommer til å sitte oppe halve natta!

Husker jeg leste og leste om kvelden, leste mens jeg gikk opp trappa og inn på badet - mannen min gikk og la seg - jeg satte meg på do og fortsatte å lese - og satt der til jeg var så iskald i rompa at jeg måtte krype til køys!!!!

candyqueen_83
Skrevet

Ja, gled deg :o) Selv om de første 100 sidene kanskje går litt tregt. Jeg er litt over halvveis i bok nr 2 nå. Ligger våken halve natta og leser :o)

hare1365380455
Skrevet

Husker jeg leste og leste om kvelden, leste mens jeg gikk opp trappa og inn på badet - mannen min gikk og la seg - jeg satte meg på do og fortsatte å lese - og satt der til jeg var så iskald i rompa at jeg måtte krype til køys!!!!

LOL

Så egentlig burde jeg ikke begynne på disse bøkene når jeg har andre ting å gjøre? :P

hare1365380455
Skrevet

Ja, gled deg :o) Selv om de første 100 sidene kanskje går litt tregt. Jeg er litt over halvveis i bok nr 2 nå. Ligger våken halve natta og leser :o)

Såpass.... :D

Kanskje jeg skal begynne på noe annet heller, for jeg hadde planer om "Vinternatten" i neste uke også. :)

Skrevet

Kanskje jeg skal begynne på noe annet heller, for jeg hadde planer om "Vinternatten" i neste uke også. :)

Vinternatten? Eller Vinterbyen kanskje? Om det er Arnaldurs siste du snakker om. :o)

hare1365380455
Skrevet

Vinternatten? Eller Vinterbyen kanskje? Om det er Arnaldurs siste du snakker om. :o)

Ja, Vinterbyen er det selvsagt! :D

Skrevet

Hvem er det som har skrevet vinternatten?

Skrevet

Jeg finner ingen bok som heter Vinternatten, men om du også mener Vinterbyen er den skrevet av Arnaldur Indridason, husk å se på A for Arnaldur, islendinger katalogiseres på fornavn! :o)

Skrevet

Hehe.

Jeg syns jeg ser det for meg. ;-)

Skrevet

Jeg finner ingen bok som heter Vinternatten, men om du også mener Vinterbyen er den skrevet av Arnaldur Indridason, husk å se på A for Arnaldur, islendinger katalogiseres på fornavn! :o)

Har du lest boken?

Er det bra?

hare1365380455
Skrevet

Jeg skrev visst feil..

Det er Arnaldur Indridason. Bøkene hans er kjempebra!

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg leste den, og 1/3 del inn i boken er bare presentasjon av personer, mange av dem møter en ikke igjen i boken.

Jeg synes boken er veldig oppskrytt og er ikke interessert i å lese flere bøker av den forfatteren.

Hilsen

hare1365380455
Skrevet

Jeg leste den, og 1/3 del inn i boken er bare presentasjon av personer, mange av dem møter en ikke igjen i boken.

Jeg synes boken er veldig oppskrytt og er ikke interessert i å lese flere bøker av den forfatteren.

Hilsen

Kanskje jeg venter, for jeg vil begynne på en bok i dag - og ha spenning fra begynnelsen.. Men jeg får nå se.

mariaflyfly
Skrevet

Har du lest boken?

Er det bra?

Jeg har ikke lest akkurat den, men to andre av hans krimbøker, og jeg likte dem veldig godt. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...