Gå til innhold

Ta kontakt eller ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest er jeg på bærtur?
Skrevet

I går var jeg ute med jobben, og møtte da en venninne av en kollega som jeg ble med hjem, men det skjedde ingenting for jeg fikk helt panikk og gikk hjem (veldig dumt selvfølgelig, men jeg har aldri hatt ons før og det var tydeligvis ikke noe for meg..). Før jeg gikk beklaget jeg veldig såklart, og spurte også om nummeret hennes. Nå er jeg veldig i tvil om jeg skal ta kontakt eller ikke. Vi hadde en veldig god kjemi følte jeg og jeg kunne godt tenkt meg å bli bedre kjent. Men er også litt usikker, fordi hun ville kanskje bare ha sex og da passer deg seg kanskje ikke å ha videre kontakt? Men det kan vel ikke skade å sende en sms eller ringe? Bør vel kanskje tilføye at det jo ikke er utenkelig at jeg treffer henne igjen tilfeldig siden hun er en god venninne av en kollega...

Skrevet

Selvsagt skal du ta kontakt! Ikke sikkert at hun tok det negativt opp at du ikke var ute etter en ONS, vet du!

Send SMS, eller bedre: Ring!

Skrevet

Send en sms og si at du syntes det var veldig trivelig. Si gjerne at en ons ikke er noe for deg, men at du satte stor pris på henne og gjerne vil treffe henne igjen over en kopp kaffe eller noe. Og overlat det videre initiativet så til henne. :o)

Jeg hadde i alle fall satt pris på det.

Skrevet

Skjønner meg ikke på folk nå til dags.

Er du interessert så sender du ei hyggelig sms til vedkommende, verre kan det ikke være.

Gjest togli
Skrevet

Send henne en SMS!

Hvis hun er interessert i deg, så er det mulig hun setter stort pris på at du ikke ønsket ONS :)

Gjest jamvold
Skrevet

Tro meg, Du er jo en drømmekar i kvinners øyne!

Jeg synes at ons er altfor useriøst og trives best med stabile forhold og "vente litt" holdning på sex. Da kan man finne ut av om man vil være venner eller tenke seg noe mer.

Denne kvinnen vil nok se på deg som meget seriøs og hvis hun er oppriktig interesert i deg så vil hun svare deg på en henvendelse!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...