Gå til innhold

Vits...Tar du an?

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

I gamle dager pleide frisørene å feie alt håret ut på gaten, og brenne det ved arbeidsdagens slutt.

I samme periode var lottene ute og marsjerte i gatene, da sersjanten plutselig snuste litt i luften, snudde seg og ropte høyt; Holdt! Går vi for fort, jenter?

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

16

• AneM1365380603

4

• mrxx

3

• morsan

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Hehe......du har rett i at dette må være lenge siden, jentene har ikke mye hår der i dag:-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Hehe......du har rett i at dette må være lenge siden, jentene har ikke mye hår der i dag:-)

Nei, unge jenter i dag tar `an nok ikke ;)

Skrevet

Nei, unge jenter i dag tar `an nok ikke ;)

Hehe, tror nok ikke jeg heller.

Gjest føler meg dum nå
Skrevet

jeg forstod ikke helt?

Gjest togli
Skrevet

Jentene går så fort at det blir friksjon i kjønnshårene og det lukter brent hår??

hidi, the scorpion
Skrevet

jeg forstod ikke helt?

Det luktet svidd hår og hun lurte på om jentene gikk for fort.... Så fort, at de ble svidd nedentil ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jentene går så fort at det blir friksjon i kjønnshårene og det lukter brent hår??

Yes!

Gjest Kayia
Skrevet

Den stod vel aldri i en sånn kransekake-bonbon?

;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Den stod vel aldri i en sånn kransekake-bonbon?

;)

Nei, hørte den for mange år siden, og jeg lo så tårene trillet! Det tok noen sek/min før den gikk helt opp for meg, men da så jeg hele episoden for mitt indre ;-0

Gjest Kayia
Skrevet

Det luktet svidd hår og hun lurte på om jentene gikk for fort.... Så fort, at de ble svidd nedentil ;)

Jøss, det var ikke det jeg tenkte... Tenkte det hadde med at det var så ...eh...tett vekst at det ga sterkere odør eller noe jeg! Og skjønte derfor ikke hva den frisør-setningen hadde med saken å gjøre! ;) *Kan ikke tro jeg skriver dette* :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jøss, det var ikke det jeg tenkte... Tenkte det hadde med at det var så ...eh...tett vekst at det ga sterkere odør eller noe jeg! Og skjønte derfor ikke hva den frisør-setningen hadde med saken å gjøre! ;) *Kan ikke tro jeg skriver dette* :)

Denne vitsen blir bare mer og mer morsom ;))))

Gjest Kayia
Skrevet

Denne vitsen blir bare mer og mer morsom ;))))

Gliser her jeg sitter nå... :)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke tok den helt. Her skal du få en igjen:

To prester skal dusje etter arbeidsdagen. De kler av seg, men innser snart at de ikke har noen såpe. Fader John kommer på at han har det på sitt rom, så han sniker seg dit helt naken og grabber til seg to såpestykker.

Halvveis tilbake ser han tre nonner komme mot han. Det finnes ingen gjemmesteder, så det eneste han kan gjøre er å stå blikkstille mot veggen som en statue.

Nonnene stopper og undres over hvor naturtro statuen er. Den ene nonnen strekker fram hånden og drar i hans k*k. I reint sjokk mister presten det ene såpestykket.

"Åh, se, det er jo en såpeautomat" sier den andre nonnen. For å teste om det stemmer drar hun også i prestens k*k, og han mister det andre såpestykket også.

Den tredje nonnen vil også teste dette. Hun drar en-to-tre ganger, men ingenting skjer. Så forsøker hun noen ganger til og utbryter: "-Se jenter, flytende håndsåpe!"

AneM1365380603
Skrevet

Selv flatlusa er skremt vekk leste jeg en dag ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke tok den helt. Her skal du få en igjen:

To prester skal dusje etter arbeidsdagen. De kler av seg, men innser snart at de ikke har noen såpe. Fader John kommer på at han har det på sitt rom, så han sniker seg dit helt naken og grabber til seg to såpestykker.

Halvveis tilbake ser han tre nonner komme mot han. Det finnes ingen gjemmesteder, så det eneste han kan gjøre er å stå blikkstille mot veggen som en statue.

Nonnene stopper og undres over hvor naturtro statuen er. Den ene nonnen strekker fram hånden og drar i hans k*k. I reint sjokk mister presten det ene såpestykket.

"Åh, se, det er jo en såpeautomat" sier den andre nonnen. For å teste om det stemmer drar hun også i prestens k*k, og han mister det andre såpestykket også.

Den tredje nonnen vil også teste dette. Hun drar en-to-tre ganger, men ingenting skjer. Så forsøker hun noen ganger til og utbryter: "-Se jenter, flytende håndsåpe!"

Uff, så fæl ;)))))

hidi, the scorpion
Skrevet

Selv flatlusa er skremt vekk leste jeg en dag ;)

De har jo ikke noe å klamre seg fast til, stakkars ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...