hidi, the scorpion Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 I gamle dager pleide frisørene å feie alt håret ut på gaten, og brenne det ved arbeidsdagens slutt. I samme periode var lottene ute og marsjerte i gatene, da sersjanten plutselig snuste litt i luften, snudde seg og ropte høyt; Holdt! Går vi for fort, jenter? 0 Siter
mrxx Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Hehe......du har rett i at dette må være lenge siden, jentene har ikke mye hår der i dag:-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Hehe......du har rett i at dette må være lenge siden, jentene har ikke mye hår der i dag:-) Nei, unge jenter i dag tar `an nok ikke 0 Siter
mrxx Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Nei, unge jenter i dag tar `an nok ikke Hehe, tror nok ikke jeg heller. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Jentene går så fort at det blir friksjon i kjønnshårene og det lukter brent hår?? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 jeg forstod ikke helt? Det luktet svidd hår og hun lurte på om jentene gikk for fort.... Så fort, at de ble svidd nedentil 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Jentene går så fort at det blir friksjon i kjønnshårene og det lukter brent hår?? Yes! 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Den stod vel aldri i en sånn kransekake-bonbon? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Den stod vel aldri i en sånn kransekake-bonbon? Nei, hørte den for mange år siden, og jeg lo så tårene trillet! Det tok noen sek/min før den gikk helt opp for meg, men da så jeg hele episoden for mitt indre ;-0 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Det luktet svidd hår og hun lurte på om jentene gikk for fort.... Så fort, at de ble svidd nedentil Jøss, det var ikke det jeg tenkte... Tenkte det hadde med at det var så ...eh...tett vekst at det ga sterkere odør eller noe jeg! Og skjønte derfor ikke hva den frisør-setningen hadde med saken å gjøre! *Kan ikke tro jeg skriver dette* 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Jøss, det var ikke det jeg tenkte... Tenkte det hadde med at det var så ...eh...tett vekst at det ga sterkere odør eller noe jeg! Og skjønte derfor ikke hva den frisør-setningen hadde med saken å gjøre! *Kan ikke tro jeg skriver dette* Denne vitsen blir bare mer og mer morsom ))) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Denne vitsen blir bare mer og mer morsom ))) Gliser her jeg sitter nå... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Jeg må innrømme at jeg ikke tok den helt. Her skal du få en igjen: To prester skal dusje etter arbeidsdagen. De kler av seg, men innser snart at de ikke har noen såpe. Fader John kommer på at han har det på sitt rom, så han sniker seg dit helt naken og grabber til seg to såpestykker. Halvveis tilbake ser han tre nonner komme mot han. Det finnes ingen gjemmesteder, så det eneste han kan gjøre er å stå blikkstille mot veggen som en statue. Nonnene stopper og undres over hvor naturtro statuen er. Den ene nonnen strekker fram hånden og drar i hans k*k. I reint sjokk mister presten det ene såpestykket. "Åh, se, det er jo en såpeautomat" sier den andre nonnen. For å teste om det stemmer drar hun også i prestens k*k, og han mister det andre såpestykket også. Den tredje nonnen vil også teste dette. Hun drar en-to-tre ganger, men ingenting skjer. Så forsøker hun noen ganger til og utbryter: "-Se jenter, flytende håndsåpe!" 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Hehe......du har rett i at dette må være lenge siden, jentene har ikke mye hår der i dag:-) Selv flatlusa er skremt vekk leste jeg en dag 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Jeg må innrømme at jeg ikke tok den helt. Her skal du få en igjen: To prester skal dusje etter arbeidsdagen. De kler av seg, men innser snart at de ikke har noen såpe. Fader John kommer på at han har det på sitt rom, så han sniker seg dit helt naken og grabber til seg to såpestykker. Halvveis tilbake ser han tre nonner komme mot han. Det finnes ingen gjemmesteder, så det eneste han kan gjøre er å stå blikkstille mot veggen som en statue. Nonnene stopper og undres over hvor naturtro statuen er. Den ene nonnen strekker fram hånden og drar i hans k*k. I reint sjokk mister presten det ene såpestykket. "Åh, se, det er jo en såpeautomat" sier den andre nonnen. For å teste om det stemmer drar hun også i prestens k*k, og han mister det andre såpestykket også. Den tredje nonnen vil også teste dette. Hun drar en-to-tre ganger, men ingenting skjer. Så forsøker hun noen ganger til og utbryter: "-Se jenter, flytende håndsåpe!" Uff, så fæl )))) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Selv flatlusa er skremt vekk leste jeg en dag De har jo ikke noe å klamre seg fast til, stakkars 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Selv flatlusa er skremt vekk leste jeg en dag Men en nederlandsk naturhistoriker hadde skjønt alvoret i det, og hadde begynt å bygge opp en samling av flatlus! http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/03/26/530527.html 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Men en nederlandsk naturhistoriker hadde skjønt alvoret i det, og hadde begynt å bygge opp en samling av flatlus! http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/03/26/530527.html Ha ha Lusdonor. Han trenger flere, hadde bare fått tak i 6 flatlus. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.