Gå til innhold

Vits...Tar du an?

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Ha ha ;) Lusdonor. Han trenger flere, hadde bare fått tak i 6 flatlus.

La lusa leve, la håret vokse!

Den blir snart fredet;)

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

16

• AneM1365380603

4

• mrxx

3

• morsan

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Gjest Kayia
Skrevet

Ha ha ;) Lusdonor. Han trenger flere, hadde bare fått tak i 6 flatlus.

:D Gjetter vilt at han er ungkar...? :D

AneM1365380603
Skrevet

La lusa leve, la håret vokse!

Den blir snart fredet;)

''La lusa leve, la håret vokse!''

Å ha en liten dott igjen er på sin plass mener jeg ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

''La lusa leve, la håret vokse!''

Å ha en liten dott igjen er på sin plass mener jeg ;)

Absolutt! La den lille krabaten få klamre seg til livet og livsgleden;)

Skrevet

hehe, de går så fort at hårene svir seg ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

hehe, de går så fort at hårene svir seg ;)

Flink jente du;)

Gjest togli
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke tok den helt. Her skal du få en igjen:

To prester skal dusje etter arbeidsdagen. De kler av seg, men innser snart at de ikke har noen såpe. Fader John kommer på at han har det på sitt rom, så han sniker seg dit helt naken og grabber til seg to såpestykker.

Halvveis tilbake ser han tre nonner komme mot han. Det finnes ingen gjemmesteder, så det eneste han kan gjøre er å stå blikkstille mot veggen som en statue.

Nonnene stopper og undres over hvor naturtro statuen er. Den ene nonnen strekker fram hånden og drar i hans k*k. I reint sjokk mister presten det ene såpestykket.

"Åh, se, det er jo en såpeautomat" sier den andre nonnen. For å teste om det stemmer drar hun også i prestens k*k, og han mister det andre såpestykket også.

Den tredje nonnen vil også teste dette. Hun drar en-to-tre ganger, men ingenting skjer. Så forsøker hun noen ganger til og utbryter: "-Se jenter, flytende håndsåpe!"

*LOL*

Skrevet

Så klart jeg tok'n! ;-) Kan da tross alt tenke _litt_ koffert óg! ;-)

Dessuten hjelper det sikkert å være pre-barberings-generasjonen;-)

De nye trendende på underlivsfrisering kan ødelegge for mange gamle vitser, som f eks den om den gamle dama som kom inn i en badstu og var helt hårløs forneden. Ettersom dette på den tiden da denne vitsen ble funnet opp var noe helt utenkelig noe, kunne ikke en av de andre damene la være med å spørre hvordan dette kunne ha seg.

- Jo, svarte damen, det er en yrkesskade.

- Å?

- Du skjønner, jeg var fanebærer i Frelsesarmeen i 40 år.

Skrevet

Den stod vel aldri i en sånn kransekake-bonbon?

;)

Erru gæern! Kan ikke skrive slikt i en kransekakebonbon! :-) De skal jo tross alt være passende, hva enten det er lille Emilies barndåp eller gamle tante Magdas 90-årsdage;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

De nye trendende på underlivsfrisering kan ødelegge for mange gamle vitser, som f eks den om den gamle dama som kom inn i en badstu og var helt hårløs forneden. Ettersom dette på den tiden da denne vitsen ble funnet opp var noe helt utenkelig noe, kunne ikke en av de andre damene la være med å spørre hvordan dette kunne ha seg.

- Å?

Heeerlig:)

Gjest prust
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke tok den helt. Her skal du få en igjen:

To prester skal dusje etter arbeidsdagen. De kler av seg, men innser snart at de ikke har noen såpe. Fader John kommer på at han har det på sitt rom, så han sniker seg dit helt naken og grabber til seg to såpestykker.

Halvveis tilbake ser han tre nonner komme mot han. Det finnes ingen gjemmesteder, så det eneste han kan gjøre er å stå blikkstille mot veggen som en statue.

Nonnene stopper og undres over hvor naturtro statuen er. Den ene nonnen strekker fram hånden og drar i hans k*k. I reint sjokk mister presten det ene såpestykket.

"Åh, se, det er jo en såpeautomat" sier den andre nonnen. For å teste om det stemmer drar hun også i prestens k*k, og han mister det andre såpestykket også.

Den tredje nonnen vil også teste dette. Hun drar en-to-tre ganger, men ingenting skjer. Så forsøker hun noen ganger til og utbryter: "-Se jenter, flytende håndsåpe!"

*gapskratter*

:-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Erru gæern! Kan ikke skrive slikt i en kransekakebonbon! :-) De skal jo tross alt være passende, hva enten det er lille Emilies barndåp eller gamle tante Magdas 90-årsdage;-)

Tante Magda hadde nok skrapt frem hørerøret da, ja;) Og hvisket (som gamle ofte "hvisker") lavt til bordkavaleren, HVORFOR MÅTTE DE STOPPE?

Skrevet

- Å?

Ang underlivsbarbering - flatusas eksistens er visst truet på våre breddegrader, og en forsker har foreslått tiltak for å hindre dette!

Noen frivillige her? :o)

Skrevet

- Å?

FlatLusas eksistens... :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Ang underlivsbarbering - flatusas eksistens er visst truet på våre breddegrader, og en forsker har foreslått tiltak for å hindre dette!

La lusa leve, la håret vokse - organisasjonen er allerede dannet ;)

Skrevet

Det var jo fint at glattbarbertentusiastene fikk en gladnyhet eetter alle skriveriene om alle problemene som glættislivet kan føre med seg;-)

Gjest ViViola
Skrevet

- Å?

He-he, den var jo veldig god!

Skrevet

Selv flatlusa er skremt vekk leste jeg en dag ;)

Hehe, ja hvor skal den være tro.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Jeg melder meg.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg melder meg.

He, he hva melder du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...