Gjest Desperate! Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Trenger 1-2 stk.... Er desperat! Har du eller veit om noen som har, send mail til [email protected] På forhånd takk Forresten, er det ikke vanlig at det står folk ute og vifter med billetter rett før konsertene?? Sånn at ikke alt håp skulle vere ute? 0 Siter
Gjest Desperate! Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1207316145' post='3842600] http://www.finn.no/finn/bap/all/result Herregud, tenkte jeg ikke på å sjekke. Sist jeg så etter billetter på finn var det et begredelig utvalg. Men nå fant jeg noen som hadde og ikke bor så langt unna. Hurra! :-D 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Herregud, tenkte jeg ikke på å sjekke. Sist jeg så etter billetter på finn var det et begredelig utvalg. Men nå fant jeg noen som hadde og ikke bor så langt unna. Hurra! :-D Hurra for deg og dine konsertbilletter ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.