Gå til innhold

finne venner på nettet?

Gjest 24år gammel jente med få venner

Anbefalte innlegg

Gjest 24år gammel jente med få venner
Skrevet

jeg har flyttet mye i løpet av livet,og har derfor ikke så stort nettverk her jeg bor.noen som har noen gode sider på nettet å anbefale?jeg søker kun venner,ikke kjæreste eller flørt/sex.eneste jeg kjenner til er vel Finnenvenn.no,men selv om jeg presiserer hva jeg søker,er det mest sjekking der,er mitt inntrykk.

Ellers,hvor blir dere kjent med nye folk?er for tiden trygdet,så skole eller jobb er uaktuelt.

Bor forresten i stavanger,så kjenner du til noe spennende her,så kom gjerne med tips:) Å gå ut på byen og drikke er ikke min greie,foretrekker å bli kjent med folk når de er edru:P (selv om jeg ikke er avholds eller noe)

punky brewster
Skrevet

Hva med å begynne i ei forening/ lag med noe du interesserer deg for, fin måte å bli kjent med folk gjennom felles interesser.

Gjest noen tips
Skrevet

Kunne du blitt med i frivillighetssentralen eller noe? Ja, gjort noe frivillig arbeid?

Hva med å gå på treningssenter; der kan du møte folk.

Du kan ta et kurs av et eller annet slag?

Gjest jenta på 24 som søker venner
Skrevet

Kunne du blitt med i frivillighetssentralen eller noe? Ja, gjort noe frivillig arbeid?

Hva med å gå på treningssenter; der kan du møte folk.

Du kan ta et kurs av et eller annet slag?

jobber faktisk frivillig,men har ikke blitt kjent med noen av de ansatte der.er ganske krevende jobb til tider,så det er ikke så mye sosialt utenom selve jobb-oppgavene.men det er givende arbeid iallefall:)

Gjest frøkensprett
Skrevet

Hva med å begynne i ei forening/ lag med noe du interesserer deg for, fin måte å bli kjent med folk gjennom felles interesser.

aktivitetsvenner.no er bra.

Gjest jenta på 24 som søker venner
Skrevet

aktivitetsvenner.no er bra.

takk for tipset,skal sjekke det ut:)

Gjest sånn og slik
Skrevet

Test ut nettby.no

Bli med i ulike grupper etter interesser og bosted. Mange grupper arrangerer treff. Jeg har fått gode venner der. Synes heller ikke Nettby har en høy sjekkefaktor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...