Gjest 24år gammel jente med få venner Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 jeg har flyttet mye i løpet av livet,og har derfor ikke så stort nettverk her jeg bor.noen som har noen gode sider på nettet å anbefale?jeg søker kun venner,ikke kjæreste eller flørt/sex.eneste jeg kjenner til er vel Finnenvenn.no,men selv om jeg presiserer hva jeg søker,er det mest sjekking der,er mitt inntrykk. Ellers,hvor blir dere kjent med nye folk?er for tiden trygdet,så skole eller jobb er uaktuelt. Bor forresten i stavanger,så kjenner du til noe spennende her,så kom gjerne med tips:) Å gå ut på byen og drikke er ikke min greie,foretrekker å bli kjent med folk når de er edru:P (selv om jeg ikke er avholds eller noe) 0 Siter
punky brewster Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Hva med å begynne i ei forening/ lag med noe du interesserer deg for, fin måte å bli kjent med folk gjennom felles interesser. 0 Siter
Gjest noen tips Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Kunne du blitt med i frivillighetssentralen eller noe? Ja, gjort noe frivillig arbeid? Hva med å gå på treningssenter; der kan du møte folk. Du kan ta et kurs av et eller annet slag? 0 Siter
Gjest jenta på 24 som søker venner Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Kunne du blitt med i frivillighetssentralen eller noe? Ja, gjort noe frivillig arbeid? Hva med å gå på treningssenter; der kan du møte folk. Du kan ta et kurs av et eller annet slag? jobber faktisk frivillig,men har ikke blitt kjent med noen av de ansatte der.er ganske krevende jobb til tider,så det er ikke så mye sosialt utenom selve jobb-oppgavene.men det er givende arbeid iallefall:) 0 Siter
Gjest frøkensprett Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Hva med å begynne i ei forening/ lag med noe du interesserer deg for, fin måte å bli kjent med folk gjennom felles interesser. aktivitetsvenner.no er bra. 0 Siter
Gjest jenta på 24 som søker venner Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 aktivitetsvenner.no er bra. takk for tipset,skal sjekke det ut:) 0 Siter
Gjest sånn og slik Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Test ut nettby.no Bli med i ulike grupper etter interesser og bosted. Mange grupper arrangerer treff. Jeg har fått gode venner der. Synes heller ikke Nettby har en høy sjekkefaktor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.