Gjest Trine J Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 På kveldens episode av Miami Inc. på Discovery var det en kvinne innom som hadde en lemur som kjæledyr. Finnes det muligheter for å anskaffe seg dette dyret som kjæledyr her i Norge? 0 Siter
Gjest Ikke alltid meningene bør komme frem Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Det håper jeg da virkelig ikke... Hva slags svar er det da mij? Det er da veldig så lite interessant for innskriver hva du eller jeg synes om saken. Skal vi svare bør vi i det minste kunne svare "ja" eller "nei", og vite at svaret er korrekt da selvsakt. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Hva slags svar er det da mij? Det er da veldig så lite interessant for innskriver hva du eller jeg synes om saken. Skal vi svare bør vi i det minste kunne svare "ja" eller "nei", og vite at svaret er korrekt da selvsakt. Men din mening om min mening, den må frem? 0 Siter
morsan Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Hva slags svar er det da mij? Det er da veldig så lite interessant for innskriver hva du eller jeg synes om saken. Skal vi svare bør vi i det minste kunne svare "ja" eller "nei", og vite at svaret er korrekt da selvsakt. Jeg kan ikke skjønne at det var noe som helst galt i å svare som mij gjør. Trine J har jo ikke skaffet seg lemur ennå, så da blir ikke mijs svar noen kritikk av trådstarters dyrehold. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Hva slags svar er det da mij? Det er da veldig så lite interessant for innskriver hva du eller jeg synes om saken. Skal vi svare bør vi i det minste kunne svare "ja" eller "nei", og vite at svaret er korrekt da selvsakt. Helt enig med mij, jeg! Halvaper er _ikke_ kjæledyr! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.