smurf78 Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en kvitteringssamler? Et sånt spyd som man trer kvitteringene ned på som de har i butikker etc. Har sett overalt, men finner det ikke. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Har du prøv på en velassortert bokhandel/papirhandel? Lage en sjøl av en treplate og en strikkepinne? 0 Siter
frosken Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Jeg har sett det i bokhandler. Sammen med stiftemaskiner og annet kontorutstyr. Mener det pleier å være i en grønn eske utenpå. 0 Siter
frosken Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Har du prøv på en velassortert bokhandel/papirhandel? Lage en sjøl av en treplate og en strikkepinne? Nå er jeg interessert i høre hvordan du har tenkt å få strikkepinnen til å sitte fast :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Nå er jeg interessert i høre hvordan du har tenkt å få strikkepinnen til å sitte fast :-) Bore et lite hull i treplata som må være av en viss tykkelse, en dæsj superlim oppi og så trykke strikkepinnen fast. Ikke noe problem. ) 0 Siter
frosken Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Bore et lite hull i treplata som må være av en viss tykkelse, en dæsj superlim oppi og så trykke strikkepinnen fast. Ikke noe problem. ) Enig i at patentet ditt kan funke hvis treplata er tykk...*s* 0 Siter
Loralei Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Bore et lite hull i treplata som må være av en viss tykkelse, en dæsj superlim oppi og så trykke strikkepinnen fast. Ikke noe problem. ) det kan vel gjøres litt enklere også.. Ta en treklosse, og banke en spiker igjennom...kanskje..?... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.