Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt å høre at det er flere som har fått hjelp, sent men godt :)

Det var vondt å høre at hun, som jeg alltid har visst er fryktelig smart, har gått rundt i alle år og følt seg dum som et brød - fordi hun har hatt konsentrasjonsvansker uten å vite om det.

Hun har nærmest fått et nytt liv.

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Rith

3

• Soulshine

3

• frosken

2

• AneM1365380603

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest jamvold
Skrevet

Vel ,jeg ser hva du mener, men jeg vurderer hva som er bra for mitt barn, ikke alle andres. Og jeg "doper" ikke ned ungen min for at det er så mye greiere for andre å forholde seg til..

Men vi får se når den tid kommer, det er ikke bra for gutten min å bli mislikt av andre medelever heller.

Heldigvis fungerer han fint sosialt, og har mange gode venner.

Takk for svar! :0)

Jeg kjenner til flere familier som har gitt medisin til sine adh barn. Ingen av disse barna er "dopa" i det hele tatt. De oppfører seg isteden som et hvilket som helst annet barn uten diagnose. Det viktige her er å finne riktig dose med medisin. Og det kan være litt prøving og feiling en stund. Men når det klaffer så blir det optimalt for alle parter.

hvorfor skjer dette??
Skrevet

Man blir ikke narkoman av en diagnose....

Nei, men man kan bli det om man ikke får skikkelig behandling for diagnosen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...