Gå til innhold

Er mineralsminke testet på dyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at de store kosmetikkprodusentene som vanligvis tester på dyr har kommet med mineralsminke. Noen som vet om denne sminken er testet på dyr?

Skrevet

Mineralsminke er sminke uten kunstige tilsetningsmidler, men jeg tror ikke det automatisk betyr at de ikke er testet på dyr. Jeg har nemlig sett noen annonser for mineralsminke hvor de har presisert at det ikke er testet på dyr.

Skrevet

Mineralsminke er sminke uten kunstige tilsetningsmidler, men jeg tror ikke det automatisk betyr at de ikke er testet på dyr. Jeg har nemlig sett noen annonser for mineralsminke hvor de har presisert at det ikke er testet på dyr.

Vet du hvilken produsent dette var?

Er ikke alltid så lett å finne produkter som ikke er testet på dyr. Irriterer meg at det ikke er et krav om at produktene må merkes om de er testet på dyr eller ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...