Gå til innhold

Alternativmesse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen her vært på det? Er det interessant? Kanskje det er inspirerende ihht til mange forskjellige ting i dagliglivet? Hva vet jeg - har aldri sjekket det ut. Regner med at det sikkert er endel messetilbud, kvakksalvere og bedragere som er ute etter å tjene store penger også? :)

http://www.altnett.no/messene/157

Skrevet

*Rekker opp hånda* Har vært flere ganger. Mye rart.

Skrevet

Jeg har aldri vært på alternativmesser og får fnatt bare ved tanken! Det kan nok hende det er noe der som er OK, men svigermor kommer hjem med alskens steiner som man skal putte i lomma for god helse og bøker med håndavlesing og irisdiagnostikk og slikt! *grøss*

Skrevet

Vært noen ganger ja. Synes det er mye det samme - auralesing, finne hjelpere, tarot, steiner, røkelse og flagrende gevanter. Har ikke noe imot slike alternative tilnærmelsesmetoder, men det kommer liksom ikke så mye nytt, føler jeg...

Men så tilbyr de masse foredrag, der kan det nok være noe interessant innimellom sjamantromming og erfaringer fra UFO-bortføringer... :o)

Skrevet

Vært noen ganger ja. Synes det er mye det samme - auralesing, finne hjelpere, tarot, steiner, røkelse og flagrende gevanter. Har ikke noe imot slike alternative tilnærmelsesmetoder, men det kommer liksom ikke så mye nytt, føler jeg...

Men så tilbyr de masse foredrag, der kan det nok være noe interessant innimellom sjamantromming og erfaringer fra UFO-bortføringer... :o)

:)

Er det mest av det du beskriver, så er dette uinteressant for meg. Men har du sett noe om meditasjon og yoga? Det vekker litt interesse hos meg...

mariaflyfly
Skrevet

Jeg ville aldri satt beina mine på en sånn plass. ;)

Skrevet

Jeg har aldri vært på alternativmesser og får fnatt bare ved tanken! Det kan nok hende det er noe der som er OK, men svigermor kommer hjem med alskens steiner som man skal putte i lomma for god helse og bøker med håndavlesing og irisdiagnostikk og slikt! *grøss*

Har vi samme svigermor?! ;o) Hun og resten av de såkalt/selvkalt "åndelige" i svigerfamilien, har samme tendenser til å komme med alskens "gode" ting for ditt og datt. De er litt bedre enn oss andre som ikke bryr oss så mye om sånt, hehe!

Jeg prøver bare å forklare dem at hvis jeg hadde plager, fysisk eller psykisk, så ville jeg muligens søke informasjon i den retning. Men så lenge jeg har et ok liv uten de store rystelser, så ser jeg ikke behovet for å grave fram en dypere side av meg selv. :)

Skrevet

*Rekker opp hånda* Har vært flere ganger. Mye rart.

Noe fornuftig, da? ...innimellom alt det rare? ;o)

Skrevet

*hehe* Utdyp det! Se mine svar til de andre. Lurer på om vi er utstrakt enige her ;o)

mariaflyfly
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1207422447' post='3843557]

*hehe* Utdyp det! Se mine svar til de andre. Lurer på om vi er utstrakt enige her ;o)

Jeg kan vel i grunnen skrive under på morsans innlegg.

Det aller, aller verste jeg veit er besserwissere som prøver å prakke på folk alternativ medisin. En nær venn av meg hadde en uhelbredelig sykdom, og det fantes dem som nærmest kritiserte han for å ikke ville oppsøke healer. *himle*

Skrevet

Jeg kan vel i grunnen skrive under på morsans innlegg.

Det aller, aller verste jeg veit er besserwissere som prøver å prakke på folk alternativ medisin. En nær venn av meg hadde en uhelbredelig sykdom, og det fantes dem som nærmest kritiserte han for å ikke ville oppsøke healer. *himle*

Huff, det var leit :( Enig med deg, ja.

mariaflyfly
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1207423215' post='3843563]

Huff, det var leit :( Enig med deg, ja.

Min eks-svigermor mente vel også at jeg var tett opp mot idiot som ikke ville oppsøke hestehviskeren hennes mot en ryggskade i sin tid. *ler*

Skrevet

Min eks-svigermor mente vel også at jeg var tett opp mot idiot som ikke ville oppsøke hestehviskeren hennes mot en ryggskade i sin tid. *ler*

*hehe* Skulle vært en messe for oss som søker "alternativ til svigermor", ;D

Skrevet

100 % enig :-)

Skrevet

100% enig med deg også:)

mariaflyfly
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1207423487' post='3843567]

*hehe* Skulle vært en messe for oss som søker "alternativ til svigermor", ;D

Jepp. En årlig "Alternativ svigermor"-messe! :D

Skrevet

Jepp. En årlig "Alternativ svigermor"-messe! :D

Noe sier meg at det er penger i denne idèen ;D

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1207421870' post='3843544]

:)

Er det mest av det du beskriver, så er dette uinteressant for meg. Men har du sett noe om meditasjon og yoga? Det vekker litt interesse hos meg...

Meget mulig at du finner det også der ja.

Har ikke vært der på noen år, er ikke fullt så "alternativ" lenger... ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1207422377' post='3843556]

Noe fornuftig, da? ...innimellom alt det rare? ;o)

Kommer an på om man tror på sånt eller ikke. Jeg tror jo på en del av det og synes noe er interessant, men mye er bare svada og tull.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Du er forutinntatt! Åpne dine sanser og se hva livet kan bringe!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...