Lotte :o) Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Har noen her vært på det? Er det interessant? Kanskje det er inspirerende ihht til mange forskjellige ting i dagliglivet? Hva vet jeg - har aldri sjekket det ut. Regner med at det sikkert er endel messetilbud, kvakksalvere og bedragere som er ute etter å tjene store penger også? http://www.altnett.no/messene/157 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 *Rekker opp hånda* Har vært flere ganger. Mye rart. 0 Siter
morsan Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Jeg har aldri vært på alternativmesser og får fnatt bare ved tanken! Det kan nok hende det er noe der som er OK, men svigermor kommer hjem med alskens steiner som man skal putte i lomma for god helse og bøker med håndavlesing og irisdiagnostikk og slikt! *grøss* 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Vært noen ganger ja. Synes det er mye det samme - auralesing, finne hjelpere, tarot, steiner, røkelse og flagrende gevanter. Har ikke noe imot slike alternative tilnærmelsesmetoder, men det kommer liksom ikke så mye nytt, føler jeg... Men så tilbyr de masse foredrag, der kan det nok være noe interessant innimellom sjamantromming og erfaringer fra UFO-bortføringer... ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. april 2008 Forfatter Skrevet 5. april 2008 Vært noen ganger ja. Synes det er mye det samme - auralesing, finne hjelpere, tarot, steiner, røkelse og flagrende gevanter. Har ikke noe imot slike alternative tilnærmelsesmetoder, men det kommer liksom ikke så mye nytt, føler jeg... Men så tilbyr de masse foredrag, der kan det nok være noe interessant innimellom sjamantromming og erfaringer fra UFO-bortføringer... ) Er det mest av det du beskriver, så er dette uinteressant for meg. Men har du sett noe om meditasjon og yoga? Det vekker litt interesse hos meg... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Jeg ville aldri satt beina mine på en sånn plass. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. april 2008 Forfatter Skrevet 5. april 2008 Jeg har aldri vært på alternativmesser og får fnatt bare ved tanken! Det kan nok hende det er noe der som er OK, men svigermor kommer hjem med alskens steiner som man skal putte i lomma for god helse og bøker med håndavlesing og irisdiagnostikk og slikt! *grøss* Har vi samme svigermor?! ;o) Hun og resten av de såkalt/selvkalt "åndelige" i svigerfamilien, har samme tendenser til å komme med alskens "gode" ting for ditt og datt. De er litt bedre enn oss andre som ikke bryr oss så mye om sånt, hehe! Jeg prøver bare å forklare dem at hvis jeg hadde plager, fysisk eller psykisk, så ville jeg muligens søke informasjon i den retning. Men så lenge jeg har et ok liv uten de store rystelser, så ser jeg ikke behovet for å grave fram en dypere side av meg selv. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. april 2008 Forfatter Skrevet 5. april 2008 *Rekker opp hånda* Har vært flere ganger. Mye rart. Noe fornuftig, da? ...innimellom alt det rare? ;o) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. april 2008 Forfatter Skrevet 5. april 2008 Jeg ville aldri satt beina mine på en sånn plass. *hehe* Utdyp det! Se mine svar til de andre. Lurer på om vi er utstrakt enige her ;o) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1207422447' post='3843557] *hehe* Utdyp det! Se mine svar til de andre. Lurer på om vi er utstrakt enige her ;o) Jeg kan vel i grunnen skrive under på morsans innlegg. Det aller, aller verste jeg veit er besserwissere som prøver å prakke på folk alternativ medisin. En nær venn av meg hadde en uhelbredelig sykdom, og det fantes dem som nærmest kritiserte han for å ikke ville oppsøke healer. *himle* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. april 2008 Forfatter Skrevet 5. april 2008 Jeg kan vel i grunnen skrive under på morsans innlegg. Det aller, aller verste jeg veit er besserwissere som prøver å prakke på folk alternativ medisin. En nær venn av meg hadde en uhelbredelig sykdom, og det fantes dem som nærmest kritiserte han for å ikke ville oppsøke healer. *himle* Huff, det var leit Enig med deg, ja. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1207423215' post='3843563] Huff, det var leit Enig med deg, ja. Min eks-svigermor mente vel også at jeg var tett opp mot idiot som ikke ville oppsøke hestehviskeren hennes mot en ryggskade i sin tid. *ler* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. april 2008 Forfatter Skrevet 5. april 2008 Min eks-svigermor mente vel også at jeg var tett opp mot idiot som ikke ville oppsøke hestehviskeren hennes mot en ryggskade i sin tid. *ler* *hehe* Skulle vært en messe for oss som søker "alternativ til svigermor", ;D 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Jeg ville aldri satt beina mine på en sånn plass. 100 % enig :-) 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Jeg har aldri vært på alternativmesser og får fnatt bare ved tanken! Det kan nok hende det er noe der som er OK, men svigermor kommer hjem med alskens steiner som man skal putte i lomma for god helse og bøker med håndavlesing og irisdiagnostikk og slikt! *grøss* 100% enig med deg også 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1207423487' post='3843567] *hehe* Skulle vært en messe for oss som søker "alternativ til svigermor", ;D Jepp. En årlig "Alternativ svigermor"-messe! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. april 2008 Forfatter Skrevet 5. april 2008 Jepp. En årlig "Alternativ svigermor"-messe! Noe sier meg at det er penger i denne idèen ;D 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1207421870' post='3843544] Er det mest av det du beskriver, så er dette uinteressant for meg. Men har du sett noe om meditasjon og yoga? Det vekker litt interesse hos meg... Meget mulig at du finner det også der ja. Har ikke vært der på noen år, er ikke fullt så "alternativ" lenger... ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1207422377' post='3843556] Noe fornuftig, da? ...innimellom alt det rare? ;o) Kommer an på om man tror på sånt eller ikke. Jeg tror jo på en del av det og synes noe er interessant, men mye er bare svada og tull. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Jeg ville aldri satt beina mine på en sånn plass. Du er forutinntatt! Åpne dine sanser og se hva livet kan bringe! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.