Gå til innhold

Alternativmesse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer an på om man tror på sånt eller ikke. Jeg tror jo på en del av det og synes noe er interessant, men mye er bare svada og tull.

Det er et godt alternativ til en komiserie på tv. Det er en samling av bedragere som tjener penger på folks higen etter noe åndelig ev. etter helbredelse (som de ikke vil få der). Svindel satt i system etter min mening!:)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Kommer an på om man tror på sånt eller ikke. Jeg tror jo på en del av det og synes noe er interessant, men mye er bare svada og tull.

Det finnes så mye svada og tull blandt alle oss her inne! Men må "arrestere" dere i denne forutintatte holdningen deres angående disse "alternative" messene som finnes.Det er faktisk slik her i verden at mennesker besitter mange egenskaper som er sjeldne og annerledes en det "Ola og Kari Nordmann" føler til daglig.

Gå ut i det daglige å åpne sansene deres for livet er ikke bare symøter og bingo som det mest innteresante!

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Det er et godt alternativ til en komiserie på tv. Det er en samling av bedragere som tjener penger på folks higen etter noe åndelig ev. etter helbredelse (som de ikke vil få der). Svindel satt i system etter min mening!:)

Svindel finnes det overalt! Tilogmed det etterbarberingsvannet du kjøper er svindel! åpne dine sanser og la vær å kjøp hvis du føler at du blir lurt!

Skrevet

Svindel finnes det overalt! Tilogmed det etterbarberingsvannet du kjøper er svindel! åpne dine sanser og la vær å kjøp hvis du føler at du blir lurt!

Selvfølgelig lsr jeg vær å kjøpe...

Jeg lurer dessuten på hvorfor ikke disse spåkjerringene vinner i LOTTO hver uke?

Skrevet

Det finnes så mye svada og tull blandt alle oss her inne! Men må "arrestere" dere i denne forutintatte holdningen deres angående disse "alternative" messene som finnes.Det er faktisk slik her i verden at mennesker besitter mange egenskaper som er sjeldne og annerledes en det "Ola og Kari Nordmann" føler til daglig.

Gå ut i det daglige å åpne sansene deres for livet er ikke bare symøter og bingo som det mest innteresante!

Jeg er ikke den rette å si dette til, jeg tror på mangt og meget. :o) Men en del av det som er på alternativmesser er litt vel "far out" selv for meg.

mariaflyfly
Skrevet

Du er forutinntatt! Åpne dine sanser og se hva livet kan bringe!

*lol*

Skrevet

''Gå ut i det daglige å åpne sansene deres for livet er ikke bare symøter og bingo som det mest innteresante!''

Ja, der traff du spiker'n gitt! Hadde det ikke vært for alle symøtene og bingoen så hadde jeg kanskje hatt tid og krefter til alternativmesse! :-)

fiskerinnen
Skrevet

Jeg har vært på alternativmesse flere ganger og synes det er veldig morsomt og dessuten finnes der en mengde interresante mennesker på de der messene . Hvis du går til noen av disse healerne , spådamene eller astrologene ,eller hvem det nu er i konsultasjon så skal du nok komme til å betale mere for det enn du må på en messe . Det som er problemet med messer er at det er så mye interessant man kunne tenke seg å prøve for morro at pengepungen ikke strekker til og da kan det jo bli litt kjedelig , selvfølgelig . Utover alle de som tilbyr behandlinger av forskjellig slag kan du finne alle mulige ting og tang å kjøpe .Sist jeg var på messe kjøpte jeg f.eks. håndmalte klebersteinsfat fra afrika for en veldig billig penge , og sånne glasspynteting til å henge i vinduet . Noen ganger er en venninne av meg fra dk på messene og selger sine håndmalte klær . Jeg synes ikke at det handler om å tro på noe som helst om man skal gå på en sånn messe eller ikke . jeg mener , til og med min tante som er jehovas vitne går på alternativmesse .

Skrevet

Jeg har aldri kommet meg på alternativmesse, men skal det så fort det er i min nærhet. Jeg ser frem til det. Alt man ikke har sett eller hørt om før vil nok høres rart ut, men vi kan jo ikke benekte noe vi ikke kan noe om ikke sant? Også er det jo også dette med at alt ikke virker på alle. "Alternativt" er et innholdsrikt ord, og går på det som for veldig mange er ukjent. Jeg synes det er utrolig spennende at ting kan gjøres med enklere grap enn det leger i noen tilfeller kan klare. Leger og alternativbehandlere er nå mere og mere i samarbeid, og det er bra! Da har vi to vinkler på en sykdom for eksempel. Jeg synes det er bra at mange leger nå tar ekstra utdannelse innen alternativ medisin.

Men alternativt er jo ikke bare for sykdom, vi har de synske, tarotlesere osv. Når man ikke har prøvd det, så er det svada :) Men så kan man finne en som treffer spikeren på hodet, da er det mere kjent og mere akseptert. Krystaller og steiner kan jeg ingenting om, men det skader aldri å prøve, sånn tenker jeg. Være åpen til man har funnet ut mere om det.

Jeg tror ikke gudoghvermann kan gå inn å sette seg til å ha messe om noe uten at de er blitt anbefalt av flere til å bidra med noe, men jeg vet ikke. Alternativbehandlere "sloss" vel på en måte enda for å bli akseptert, derfor tviler jeg på at de godtar hvsomhelst på en messe.

Jepp, mora2 har lovet meg å tipse meg om alterantivmesse her på sørlandet, i tilfelle jeg ikke har fått det med meg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...