Gjest King Ivar Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Tenk deg den opplevelsen av å stå på scenen foran nesten 100 tusen fans og få den responsen... http://www.youtube.com/watch?v=HgzG383_Xtw Det er synd ikke alle kan oppleve det samme 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Magisk! (Ikke rart han har blitt litt høy på pæra..hehe) Den sangen har jeg mange fine minner til. :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Mannen er ren entertainment, vår tids Frank Sinatra. :-) Syns ikke han virker arrogant, da legger nok du og jeg forskjellig betydning i ordet. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Mannen er ren entertainment, vår tids Frank Sinatra. :-) Syns ikke han virker arrogant, da legger nok du og jeg forskjellig betydning i ordet. http://www.youtube.com/watch?v=BeidziNq_Jo 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Mannen er ren entertainment, vår tids Frank Sinatra. :-) Syns ikke han virker arrogant, da legger nok du og jeg forskjellig betydning i ordet. ''Mannen er ren entertainment, vår tids Frank Sinatra. :-)'' Er du sik spenna gærn??? Han når ikkje Frank Sinatra opp til pungen en gang! *skuler olmt* 0 Siter
molbomann Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 ''Mannen er ren entertainment, vår tids Frank Sinatra. :-)'' Er du sik spenna gærn??? Han når ikkje Frank Sinatra opp til pungen en gang! *skuler olmt* Enig der Geir, Frank var i en egen klasse! Forresten, hvordan siterer man en annens kommentar(den tekstboksen man ser i svaret til Geir)? 0 Siter
birdie Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Enig der Geir, Frank var i en egen klasse! Forresten, hvordan siterer man en annens kommentar(den tekstboksen man ser i svaret til Geir)? Sett to apostrofer ' ' uten mellomrom mellom foran og etter det du vil sitere - de som står på stjerne/asterisk-tasten, ikke hermetegnene som står på 2-tasten. 0 Siter
mirami Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Tenk så fantastisk!! Ikke rart de blir litt høye på pæra, men det har de grunn til synes nå jeg! 0 Siter
molbomann Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Sett to apostrofer ' ' uten mellomrom mellom foran og etter det du vil sitere - de som står på stjerne/asterisk-tasten, ikke hermetegnene som står på 2-tasten. Sånn? ''Sett to apostrofer ' ' uten mellomrom mellom foran og etter det du vil sitere - de som står på stjerne/asterisk-tasten, ikke hermetegnene som står på 2-tasten.'' 0 Siter
birdie Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Sånn? ''Sett to apostrofer ' ' uten mellomrom mellom foran og etter det du vil sitere - de som står på stjerne/asterisk-tasten, ikke hermetegnene som står på 2-tasten.'' Jepp. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Sånn? ''Sett to apostrofer ' ' uten mellomrom mellom foran og etter det du vil sitere - de som står på stjerne/asterisk-tasten, ikke hermetegnene som står på 2-tasten.'' ''Han når ikkje Frank Sinatra opp til pungen en gang!'' Just testing. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.