Gå til innhold

Farmen-igjen

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Søren tute, der gikk skjønningen ut ;(

Da blir det vel

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

7

• AneM1365380603

5

• Aliza1365380759

3

• tonie

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603
Skrevet

Ja, det var utrolig trist. Jeg ble litt sur faktisk ;(

Håper Silje vinner nå :) Det eneste vettige mennesket der inne!

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja, det var utrolig trist. Jeg ble litt sur faktisk ;(

Håper Silje vinner nå :) Det eneste vettige mennesket der inne!

Da blir det vel Silje som vinner, skulle det også stå!

AneM1365380603
Skrevet

Da blir det vel Silje som vinner, skulle det også stå!

Lurte på om du mente deg selv, hihi.

Gjest ViViola
Skrevet

Åh, fortell litt, da, har ikke fått med meg noe denne uka.

Hvem var 1. kjempe, 2. kjempe og hvem gikk ut?

mariaflyfly
Skrevet

Ja, nå var Storebror og jeg enige om at vi må holde med Silje. :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Lurte på om du mente deg selv, hihi.

Ikke sant? Stusset selv, da jeg leste det....;)

AneM1365380603
Skrevet

Ikke sant? Stusset selv, da jeg leste det....;)

Så du ble altså litt usikker selv på om du hadde deltatt?-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Åh, fortell litt, da, har ikke fått med meg noe denne uka.

Hvem var 1. kjempe, 2. kjempe og hvem gikk ut?

GeirO var førstekjempe og "sudriken" andrekjempe, han valgte øksekast og "sudriken" gikk av med seieren, til mors store glede,,,,

GeirO gråt da han måtte gå, stakkars;(

hidi, the scorpion
Skrevet

Så du ble altså litt usikker selv på om du hadde deltatt?-)

Om ikke det, så ble jeg svært usikker på hvor resten av teksten hadde tatt veien;)

AneM1365380603
Skrevet

GeirO var førstekjempe og "sudriken" andrekjempe, han valgte øksekast og "sudriken" gikk av med seieren, til mors store glede,,,,

Det var ikke sånn ynkelig gråt da. Mer sånn "Jeg er lei meg for at dette fantastiske er over, og jeg vil savne ann Kristin"

:o)

Søt gutt :D

hidi, the scorpion
Skrevet

Det var ikke sånn ynkelig gråt da. Mer sånn "Jeg er lei meg for at dette fantastiske er over, og jeg vil savne ann Kristin"

:o)

Søt gutt :D

Kjempeskjønn gutt ;) Kunne gjerne blitt min svigersønn.....

Gjest ViViola
Skrevet

Takk for info!

Gjest togli
Skrevet

Leit at han gikk ut. Han virker som en grepa kar :)

Samtidig synes jeg Torkil også er en verdig vinner. Jeg har ikke helt skjønt hvorfor enkelte er imot Torkil? Jeg synes han virker som en veldig koselig gutt :)

Skrevet

Kom ganske sent inn i denne omgangen av Farmen, men GO ble raskt favoritt, ja. Nå heier jeg på hun veterinæren. Heter hun Silje?

Har ikke annet enn lest kritikk av Catharina, men etter kveldens titt på neste episode blir jeg nesten litt redd det vesenet..

Skrevet

Samtidig synes jeg Torkil også er en verdig vinner. Jeg har ikke helt skjønt hvorfor enkelte er imot Torkil? Jeg synes han virker som en veldig koselig gutt :)

Jeg synes han fremstår som en svakelig og dillete mammagutt..... :-O

hidi, the scorpion
Skrevet

Sikkert en koselig gutt, men han har "shifty eyes";(

Gjest togli
Skrevet

Jeg synes han fremstår som en svakelig og dillete mammagutt..... :-O

Hvorfor det? Jeg ser at det er et veldig tett forhold mellom ham og moren, men det er jo bare positivt! Hadde han vært jente, så tror jeg alle hadde vært enige om at de hadde et topp mor-datter forhold ;)

Klart mor og sønn ønsker å ta ekstra vare på hverandre under slike forhold som de lever på i Farmen. Det er jo helt naturlig, eller?

Jeg tenker også at han har stor respekt for moren sin, men at moren kanskje må prøve å moderere seg litt for å unngå at sønnen blir flau;)

Gutten er vel ikke mer enn 19-20 år gammel?

Gjest togli
Skrevet

Sikkert en koselig gutt, men han har "shifty eyes";(

"Shifty eyes"?? Hva betyr det? *dum*

Jeg vedder på at dersom Torkel hadde vært innmari kjekk å se på, så hadde alle omtalt ham som svigermors drøm ;)

Skrevet

Hvorfor det? Jeg ser at det er et veldig tett forhold mellom ham og moren, men det er jo bare positivt! Hadde han vært jente, så tror jeg alle hadde vært enige om at de hadde et topp mor-datter forhold ;)

Klart mor og sønn ønsker å ta ekstra vare på hverandre under slike forhold som de lever på i Farmen. Det er jo helt naturlig, eller?

Jeg tenker også at han har stor respekt for moren sin, men at moren kanskje må prøve å moderere seg litt for å unngå at sønnen blir flau;)

Gutten er vel ikke mer enn 19-20 år gammel?

''Gutten er vel ikke mer enn 19-20 år gammel?''

Nei, tror han må være en 22-23 år.?

Han kommer sikkert til å bo hjemme til han er 50 år, minst!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...