hidi, the scorpion Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Søren tute, der gikk skjønningen ut ;( Da blir det vel 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Ja, det var utrolig trist. Jeg ble litt sur faktisk ;( Håper Silje vinner nå Det eneste vettige mennesket der inne! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 5. april 2008 Forfatter Skrevet 5. april 2008 Ja, det var utrolig trist. Jeg ble litt sur faktisk ;( Håper Silje vinner nå Det eneste vettige mennesket der inne! Da blir det vel Silje som vinner, skulle det også stå! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Da blir det vel Silje som vinner, skulle det også stå! Lurte på om du mente deg selv, hihi. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Åh, fortell litt, da, har ikke fått med meg noe denne uka. Hvem var 1. kjempe, 2. kjempe og hvem gikk ut? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Ja, nå var Storebror og jeg enige om at vi må holde med Silje. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 5. april 2008 Forfatter Skrevet 5. april 2008 Lurte på om du mente deg selv, hihi. Ikke sant? Stusset selv, da jeg leste det.... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Ikke sant? Stusset selv, da jeg leste det.... Så du ble altså litt usikker selv på om du hadde deltatt?-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 5. april 2008 Forfatter Skrevet 5. april 2008 Åh, fortell litt, da, har ikke fått med meg noe denne uka. Hvem var 1. kjempe, 2. kjempe og hvem gikk ut? GeirO var førstekjempe og "sudriken" andrekjempe, han valgte øksekast og "sudriken" gikk av med seieren, til mors store glede,,,, GeirO gråt da han måtte gå, stakkars;( 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 5. april 2008 Forfatter Skrevet 5. april 2008 Så du ble altså litt usikker selv på om du hadde deltatt?-) Om ikke det, så ble jeg svært usikker på hvor resten av teksten hadde tatt veien;) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 GeirO var førstekjempe og "sudriken" andrekjempe, han valgte øksekast og "sudriken" gikk av med seieren, til mors store glede,,,, GeirO gråt da han måtte gå, stakkars;( Det var ikke sånn ynkelig gråt da. Mer sånn "Jeg er lei meg for at dette fantastiske er over, og jeg vil savne ann Kristin" ) Søt gutt 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 5. april 2008 Forfatter Skrevet 5. april 2008 Det var ikke sånn ynkelig gråt da. Mer sånn "Jeg er lei meg for at dette fantastiske er over, og jeg vil savne ann Kristin" ) Søt gutt Kjempeskjønn gutt Kunne gjerne blitt min svigersønn..... 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 GeirO var førstekjempe og "sudriken" andrekjempe, han valgte øksekast og "sudriken" gikk av med seieren, til mors store glede,,,, GeirO gråt da han måtte gå, stakkars;( Takk for info! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Leit at han gikk ut. Han virker som en grepa kar Samtidig synes jeg Torkil også er en verdig vinner. Jeg har ikke helt skjønt hvorfor enkelte er imot Torkil? Jeg synes han virker som en veldig koselig gutt 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Kom ganske sent inn i denne omgangen av Farmen, men GO ble raskt favoritt, ja. Nå heier jeg på hun veterinæren. Heter hun Silje? Har ikke annet enn lest kritikk av Catharina, men etter kveldens titt på neste episode blir jeg nesten litt redd det vesenet.. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Leit at han gikk ut. Han virker som en grepa kar Samtidig synes jeg Torkil også er en verdig vinner. Jeg har ikke helt skjønt hvorfor enkelte er imot Torkil? Jeg synes han virker som en veldig koselig gutt Jeg synes han fremstår som en svakelig og dillete mammagutt..... :-O 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 5. april 2008 Forfatter Skrevet 5. april 2008 Leit at han gikk ut. Han virker som en grepa kar Samtidig synes jeg Torkil også er en verdig vinner. Jeg har ikke helt skjønt hvorfor enkelte er imot Torkil? Jeg synes han virker som en veldig koselig gutt Sikkert en koselig gutt, men han har "shifty eyes";( 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Jeg synes han fremstår som en svakelig og dillete mammagutt..... :-O Hvorfor det? Jeg ser at det er et veldig tett forhold mellom ham og moren, men det er jo bare positivt! Hadde han vært jente, så tror jeg alle hadde vært enige om at de hadde et topp mor-datter forhold Klart mor og sønn ønsker å ta ekstra vare på hverandre under slike forhold som de lever på i Farmen. Det er jo helt naturlig, eller? Jeg tenker også at han har stor respekt for moren sin, men at moren kanskje må prøve å moderere seg litt for å unngå at sønnen blir flau;) Gutten er vel ikke mer enn 19-20 år gammel? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Sikkert en koselig gutt, men han har "shifty eyes";( "Shifty eyes"?? Hva betyr det? *dum* Jeg vedder på at dersom Torkel hadde vært innmari kjekk å se på, så hadde alle omtalt ham som svigermors drøm 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Hvorfor det? Jeg ser at det er et veldig tett forhold mellom ham og moren, men det er jo bare positivt! Hadde han vært jente, så tror jeg alle hadde vært enige om at de hadde et topp mor-datter forhold Klart mor og sønn ønsker å ta ekstra vare på hverandre under slike forhold som de lever på i Farmen. Det er jo helt naturlig, eller? Jeg tenker også at han har stor respekt for moren sin, men at moren kanskje må prøve å moderere seg litt for å unngå at sønnen blir flau;) Gutten er vel ikke mer enn 19-20 år gammel? ''Gutten er vel ikke mer enn 19-20 år gammel?'' Nei, tror han må være en 22-23 år.? Han kommer sikkert til å bo hjemme til han er 50 år, minst! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.