Gå til innhold

Farmen-igjen

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

7

• AneM1365380603

5

• Aliza1365380759

3

• tonie

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Aliza1365380759
Skrevet

Hvem?

Torkel? :) Han dere snakket om rett over her, eller tar jeg feil..? Torkel i farmen er i alle fall 20 år i følge tv2.

Skrevet

Torkel? :) Han dere snakket om rett over her, eller tar jeg feil..? Torkel i farmen er i alle fall 20 år i følge tv2.

Åja han ja. :-)

Satt i helt andre tanker her eg no.

Aliza1365380759
Skrevet

Åja han ja. :-)

Satt i helt andre tanker her eg no.

Hehe, sånn går det når jeg svarer på ting uten å egentlig opplyse om hva jeg svarer på ;) Skjønner jo at dol krever full konsentrasjon fra alle parter :P

Skrevet

Huff ja, jeg håpet på at skjønningen skulle vinne hele konkurransen. Håper bare ikke det blir mammadalten. Hjelpes, tenk for et helvete det må være å være gift med en sånn! "Øh, vent litt, jeg må bare spørre mor først". Ugh.

Skrevet

Huff ja, jeg håpet på at skjønningen skulle vinne hele konkurransen. Håper bare ikke det blir mammadalten. Hjelpes, tenk for et helvete det må være å være gift med en sånn! "Øh, vent litt, jeg må bare spørre mor først". Ugh.

Uff, nei. Jeg vil ikke gifte meg med Torkil.

Gjest prust
Skrevet

Kjipt!

Heiet veldig på ham - og var nesten helt sikker på at han skulle vinne tvekampen.

Familien var delt - jeg, mannen og eldstemann heiet på Geir Ove, mens hun på snart 7 heiet på Torkel.

Han kastet mye bedre enn forventet. Tror det er rett det Geir Ove sa, at Torkel ha spilt spillet bra helt fra dag1 - han kan nok mer enn han gir uttrykk for.

Da håper jeg Silje eller Ann Kristin vinner!

Gjest ViViola
Skrevet

Hvorfor det? Jeg ser at det er et veldig tett forhold mellom ham og moren, men det er jo bare positivt! Hadde han vært jente, så tror jeg alle hadde vært enige om at de hadde et topp mor-datter forhold ;)

Klart mor og sønn ønsker å ta ekstra vare på hverandre under slike forhold som de lever på i Farmen. Det er jo helt naturlig, eller?

Jeg tenker også at han har stor respekt for moren sin, men at moren kanskje må prøve å moderere seg litt for å unngå at sønnen blir flau;)

Gutten er vel ikke mer enn 19-20 år gammel?

Etter at det kom fram at Torkel har hatt kreft (?) som liten, forstår jeg mer og bedre hvorfor mamma er såvidt beskyttende - og hvorfor han er så knyttet til henne.

Gjest togli
Skrevet

''Gutten er vel ikke mer enn 19-20 år gammel?''

Nei, tror han må være en 22-23 år.?

Han kommer sikkert til å bo hjemme til han er 50 år, minst!

Hehe, neida, han får sikkert snøret i bånn med noen kjekke kvinnfolk etter å ha vist seg på tv. Da tar det nok ikke lange tiden før han flyr ut fra mors trygge favn ;)

Gjest togli
Skrevet

Etter at det kom fram at Torkel har hatt kreft (?) som liten, forstår jeg mer og bedre hvorfor mamma er såvidt beskyttende - og hvorfor han er så knyttet til henne.

Ja, det sier ganske mye, synes jeg. Er sikkert logisk at det kan bli sånn da. Egentlig synes jeg det er litt snodig at vi reagerer så rart på et så nært og fint forhold mellom mor og sønn. Skulle vært mer av slikt! Slike gutter/menn vil alltid behandle sin livsledsager med respekt :)

Skrevet

Ja, det sier ganske mye, synes jeg. Er sikkert logisk at det kan bli sånn da. Egentlig synes jeg det er litt snodig at vi reagerer så rart på et så nært og fint forhold mellom mor og sønn. Skulle vært mer av slikt! Slike gutter/menn vil alltid behandle sin livsledsager med respekt :)

Veldig nært forhold mellom mor og sønn= konkurranse og sjalusi mellom mor og svigerdatter. Trøbbel;)

Gjest togli
Skrevet

Veldig nært forhold mellom mor og sønn= konkurranse og sjalusi mellom mor og svigerdatter. Trøbbel;)

Det har du muligens rett i ;)

AneM1365380603
Skrevet

Skjønningen passer bra på han :)

Gjest fan-av-farmen
Skrevet

Hvorfor det? Jeg ser at det er et veldig tett forhold mellom ham og moren, men det er jo bare positivt! Hadde han vært jente, så tror jeg alle hadde vært enige om at de hadde et topp mor-datter forhold ;)

Klart mor og sønn ønsker å ta ekstra vare på hverandre under slike forhold som de lever på i Farmen. Det er jo helt naturlig, eller?

Jeg tenker også at han har stor respekt for moren sin, men at moren kanskje må prøve å moderere seg litt for å unngå at sønnen blir flau;)

Gutten er vel ikke mer enn 19-20 år gammel?

Jesus - positivt med en mor som driver og smasker på en voksen mann!!!! Kvalmt. En klem kan gå, men kyss -. blææææææææ

Gjest fan-av-farmen
Skrevet

Hva i alle dager er den ekle klikkelyden som kommer hver gang Unni prater. Blir gal av å høre på den!!

Gjest ViViola
Skrevet

Veldig, veldig enig!

Gutter har så fryktelig lite å gå på; grensen mellom "kjekk kar" og "mammadalt" er utrolig smal, og jeg tror faktisk at den som får han som livsledsager er veldig, veldig heldig! (Og jeg tror ikke moren hans vil være en del av ekteskapet.)

Skrevet

''Gutten er vel ikke mer enn 19-20 år gammel?''

Nei, tror han må være en 22-23 år.?

Han kommer sikkert til å bo hjemme til han er 50 år, minst!

Torkel er 20 år og bor hos mormor etter at morfar døde så han bor ikke hjemme hos mor lenger.

Jeg må også innrømme at jeg har endret litt syn på ham de siste ukene, han er nok adskillig lurere enn vi har trodd. Mora burde nok gitt litt mer slipp og ikke vært fullt så mye hønemor da. Men jeg vet godt hvordan det er å ha livstruende syke barn så jeg kan skjønne henne også.

Gjest togli
Skrevet

Jesus - positivt med en mor som driver og smasker på en voksen mann!!!! Kvalmt. En klem kan gå, men kyss -. blææææææææ

Kyssing har jeg ikke sett da- muligens kyss på kinnet. Er det så ille da??? Din kalde nordboer ;-P

Gjest togli
Skrevet

Veldig, veldig enig!

Gutter har så fryktelig lite å gå på; grensen mellom "kjekk kar" og "mammadalt" er utrolig smal, og jeg tror faktisk at den som får han som livsledsager er veldig, veldig heldig! (Og jeg tror ikke moren hans vil være en del av ekteskapet.)

*yess*

Endelig en som er enig med meg :-))

Hadde jeg hatt en sønn, så hadde jeg ikke hatt noe imot at han ble som Torkel - og jeg garanterer at jeg aldri ville blitt en fæl svigermor ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...