Gå til innhold

Farmen-igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leit at han gikk ut. Han virker som en grepa kar :)

Samtidig synes jeg Torkil også er en verdig vinner. Jeg har ikke helt skjønt hvorfor enkelte er imot Torkil? Jeg synes han virker som en veldig koselig gutt :)

Enig med deg, synes han virker veldig sympatisk og voksen til å være bare 20 år.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

7

• AneM1365380603

5

• Aliza1365380759

3

• tonie

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest annlovinda
Skrevet

Leit at han gikk ut. Han virker som en grepa kar :)

Samtidig synes jeg Torkil også er en verdig vinner. Jeg har ikke helt skjønt hvorfor enkelte er imot Torkil? Jeg synes han virker som en veldig koselig gutt :)

Er i grunn enig med deg jeg, at han virker som en grei gutt.

Kanskje han har vært lur også?

http://www.kjendis.no/2008/04/05/531662.html

Skrevet

Ja, det sier ganske mye, synes jeg. Er sikkert logisk at det kan bli sånn da. Egentlig synes jeg det er litt snodig at vi reagerer så rart på et så nært og fint forhold mellom mor og sønn. Skulle vært mer av slikt! Slike gutter/menn vil alltid behandle sin livsledsager med respekt :)

Tia-tja- bare han klarer å løsrive seg fra mora,så !

Gjest liten løve
Skrevet

Kjipt!

Heiet veldig på ham - og var nesten helt sikker på at han skulle vinne tvekampen.

Familien var delt - jeg, mannen og eldstemann heiet på Geir Ove, mens hun på snart 7 heiet på Torkel.

Han kastet mye bedre enn forventet. Tror det er rett det Geir Ove sa, at Torkel ha spilt spillet bra helt fra dag1 - han kan nok mer enn han gir uttrykk for.

Da håper jeg Silje eller Ann Kristin vinner!

Håper Unni eller Silje vinner. Hvorfor håper du på Ann-Kristin? Synes hun er utrolig barnslig og de betraktningene hun gjør seg om ting hører mer hjemme hos en 16-17 åring enn en voksen dame på 24 år.

Gjest prust
Skrevet

Håper Unni eller Silje vinner. Hvorfor håper du på Ann-Kristin? Synes hun er utrolig barnslig og de betraktningene hun gjør seg om ting hører mer hjemme hos en 16-17 åring enn en voksen dame på 24 år.

Vet ikke helt hvorfor jeg heier på henne - synes hun virker som en av de mest "normale" av gjengen, stort sett godt humør og OK til å arbeide - og en personlighet som jeg liker...

Unni liker jeg ikke - men jeg klarer ikke helt å peke på hva det er med henne jeg ikke liker...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...