Gå til innhold

Billige juletrelys

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var veldig populært for noen år siden, men det har nok gått av moten. Se på loppemarkeder, garasjesalg og steder de selger alt ditt, dall.

Du er klar over at det er lenge til jul? eller har du juletreeet i stua ennå?.........:-)

Skrevet

Nå må du gi deg. Juletre lys i april?

Vanskelige å få tak i rett type, dessuten så er de sikkert på tilbud no.

Skrevet

Dette var veldig populært for noen år siden, men det har nok gått av moten. Se på loppemarkeder, garasjesalg og steder de selger alt ditt, dall.

Du er klar over at det er lenge til jul? eller har du juletreeet i stua ennå?.........:-)

Juletrelys er fortsatt populært, det har nok ikkje gått av moten.

Ps! Eg hadde ikkje juletre i fjor, men satser på "full pakke" i år så da er det om å gjøre å starte planleggingen tidlig! :)

Skrevet

Vanskelige å få tak i rett type, dessuten så er de sikkert på tilbud no.

Trodde du som var elektriker kunne fikse sånt selv!:-)

Skrevet

Juletrelys er fortsatt populært, det har nok ikkje gått av moten.

Ps! Eg hadde ikkje juletre i fjor, men satser på "full pakke" i år så da er det om å gjøre å starte planleggingen tidlig! :)

Juletrebelysning har nok ikke gått av moten, men flerfarget lys tror jeg har gått av moten.

Du har allerede begynt på juleforberedelsene skjønner jeg:-)

Skrevet

Juletrebelysning har nok ikke gått av moten, men flerfarget lys tror jeg har gått av moten.

Du har allerede begynt på juleforberedelsene skjønner jeg:-)

Flerfarga lys er så umoderne at de helt sikkert blir på moten igjen snart;)

Skrevet
AneM1365380603
Skrevet

''Dette må være tidenes tidligste juletråd! :-) Også fra en _mann_ da;-)''

Passer bra inn her hos oss. Ene datteren spilte julemusikk for full guffe i kveld. (På den tiden hun skulle sove ;()

Skrevet

Flerfarga lys er så umoderne at de helt sikkert blir på moten igjen snart;)

Hehe, ja du sier noe, venter man lenge nok så blir det mote igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...