Gå til innhold

Rosa er vårens motefarge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, de som har peiling sier så. Har du, eller har du planer om å anskaffe klær, sko eller annet stæsj i motefargen?

Tror jeg må ha en knallrosa leppestift ;D

Jeg har kjøpt en knallrosa kjølebag (IKEA 39,-) til sommerens piknikturer.

Må ha et rosa skjerf.

Du da?

Skrevet

Har noen topper i rosa + noe treningstøy, det får holde gitt.

mariaflyfly
Skrevet

Har kjøpt meg rosa softshelljakke. Den var riktignok på salg. ;) Jeg er glad i rosa, jeg. Lillesøster synes forresten jakka mi er SÅ fin. Hun eeeelsker rååååsa! ;)

Skrevet

Har noen topper i rosa + noe treningstøy, det får holde gitt.

Jepp, det har jeg også. Men det er kjekt med rosa detaljer sammen med andre antrekk også. Rosa er herlig! :)

Skrevet

Har kjøpt meg rosa softshelljakke. Den var riktignok på salg. ;) Jeg er glad i rosa, jeg. Lillesøster synes forresten jakka mi er SÅ fin. Hun eeeelsker rååååsa! ;)

Lillesøster har god smak! :)

Skrevet

Jeg tror jeg står over denne bølgen. Merkelig nok.

Aliza1365380759
Skrevet

Nei, har ingen rosa plagg fra før, og jeg velger å tro det er en mening bak det, så dette står jeg glatt over.. ;)

Skrevet

Rosa er for små "prinsesser" under 14 år, så snart de har lært å banne så bør de slutte å gå med rosa klær for det passer ikkje i lag!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1207467288' post='3843866]

Lillesøster har god smak! :)

Kremmmt... Akkurat i denne sammenhengen må jeg dessverre si meg uenig med deg....

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg kjøpte faktisk nylig en kjole i flere farger hvor hovedfargen var sterk rosa, ikke visste jeg at rosa var vårens må-ha.

Generelt er nok ikke jeg noen rosatype, og styrer trolig unna den verste rosabølgen. En rosamote varer dessuten sjelden mer en én sesong, kjedelig å kjøpe masse klær en blir lei av så rask. Men en kan jo evt. handle litt småtteri på H&M :).

Men rosa kan være ganske fint sammen med en del andre farger, da :). Så sant det ikke er babyrosa - det liker jeg ikke.

Skrevet

Kremmmt... Akkurat i denne sammenhengen må jeg dessverre si meg uenig med deg....

Så dumt da... 2 mot 1 = du taper + at du er heeelt ute å kjøre motemessig ;o) Lillesøster er sikkert ei lita rosa snuppe! :)

Skrevet

Rosa er for små "prinsesser" under 14 år, så snart de har lært å banne så bør de slutte å gå med rosa klær for det passer ikkje i lag!

Min noe "typete" (så langt i fra femi som du kan komme) sønn på 5 er meget bestemt på "hot" og "not". Han sa for noen uker siden "æ vil ha rosa genser".

Jeg tenkte å tone det ned en smule (det er tross alt en del rosa i dette huset fra før, med ei voksen mor i rosa, og lillesøster i rosarosa). Derfor kjøpte jeg ei t-skjorte til han, grå, m/litt rosa på. Klagen uteble ikke. "Når æ si rosa, så _meine_ æ ROSA!".

Så nå fikk han en helrosa piquet + en lyserosa t-skjorte med drager på. Men han er fortsatt ikke helt fornøyd, for når'n sier genser, så mener han med _lange_ armer...! ;o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1207489153' post='3844075]

Min noe "typete" (så langt i fra femi som du kan komme) sønn på 5 er meget bestemt på "hot" og "not". Han sa for noen uker siden "æ vil ha rosa genser".

Jeg tenkte å tone det ned en smule (det er tross alt en del rosa i dette huset fra før, med ei voksen mor i rosa, og lillesøster i rosarosa). Derfor kjøpte jeg ei t-skjorte til han, grå, m/litt rosa på. Klagen uteble ikke. "Når æ si rosa, så _meine_ æ ROSA!".

Så nå fikk han en helrosa piquet + en lyserosa t-skjorte med drager på. Men han er fortsatt ikke helt fornøyd, for når'n sier genser, så mener han med _lange_ armer...! ;o)

Jaja, når en er 5 år så er det greit. :)

''piquet'' ?

Aldri hørt om. Noe franske greier?

Gjest ViViola
Skrevet

Her har rosa vært på moten i 7 år, så jeg tror ikke vi skal ha noe _enda mer_ rosa....

Jeg er IKKE rosa, for å si det litt forsiktig. Men rosa er kult, det, om det holdes på et vettugt nivå, mote eller ikke mote.

Gjest flott med farger
Skrevet

Har nettopp kjøpt meg rosa strikkejakke. Deilig med litt friske farger igjen. Og det blir lekkert til alle mine klær som for øyeblikket har grå og hvite og sorte farger.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1207488719' post='3844065]

Så dumt da... 2 mot 1 = du taper + at du er heeelt ute å kjøre motemessig ;o) Lillesøster er sikkert ei lita rosa snuppe! :)

Jeg har ikke sagt at ikke _Lillesøster _ er vakker i rosa...*s*

Skrevet

Jasså, jeg trodde det gikk i sterke farger jeg. Iallefall skal vesker ha sterk farge, men det er kansklje vårmoten jeg har sett på.

Er ikke så himla glad i rosa, men har nok et plagg eller to. Jenta mi har mye. Men når det kommer nye farger så er de som regel ikke i samme nyanse, slik at plaggene en har ikke er moderne likevel. Men jeg bryr meg fryktelig lite om mote når det gjelder klær. Det eneste jeg tenker på å prøve å følge, er fasongen tror jeg. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...