Gå til innhold

ute etter ekstrajobb som kan gjøres hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ute etter en ekstrajobb som kan gjøres hjemme på ettermiddag/helg - ikke selger jobb - noen som har tips til hva jeg kan søke på på nettet ? (finnes det noe slikt som å legge ting i konvoluttter og sånt?)

Skrevet

>Hva kan du da? Kan du strikke f eks? Eller er du veldig god i engelsk og kan strikke i tillegg, for da har jeg kanskje noe til deg...:o)

Skrevet

Ikke direkte hjemmejobb, men norpost kanskje? Da skal endel reklame legges sammen (hjemme) og ut kjøres/sykles ut i postkasser i nærområdet. Ha ren nabo som driver med det :)

Skrevet

Ikke direkte hjemmejobb, men norpost kanskje? Da skal endel reklame legges sammen (hjemme) og ut kjøres/sykles ut i postkasser i nærområdet. Ha ren nabo som driver med det :)

Hei

TaKK for tipset! Jeg har nå sjekket det ut, og de opererer ikke i nærheten av der jeg bor - dessverre - hadde vært en grei ekstra-jobb tenker jeg!

Skrevet

Hei

TaKK for tipset! Jeg har nå sjekket det ut, og de opererer ikke i nærheten av der jeg bor - dessverre - hadde vært en grei ekstra-jobb tenker jeg!

Det var jo dumt. Kanskje du kan ringe et av reklamene å spørre hvem som poster dem? Eller har du merket at all post kommer sammen med brev....?

Gjest Elextra
Skrevet

Skrivejobb for advokatkontor? En del advokater bruker gjerne diktafon. Slike jobber kan være enkle og godt betalt, men krever nok referanser.

Skrevet

Skrivejobb for advokatkontor? En del advokater bruker gjerne diktafon. Slike jobber kan være enkle og godt betalt, men krever nok referanser.

Tipper de helst vil la en som er på kontoret ta seg av skrivingen der og da, slik at de får sendt ut brevet samme dag. Høres styrete ut å måtte sende kassetten fra diktafonen hjem til noen eller vente på en som skal hente den og ta den med hjem osv.

Gjest Elextra
Skrevet

Tipper de helst vil la en som er på kontoret ta seg av skrivingen der og da, slik at de får sendt ut brevet samme dag. Høres styrete ut å måtte sende kassetten fra diktafonen hjem til noen eller vente på en som skal hente den og ta den med hjem osv.

Ville ikke foreslått det om jeg ikke kjente til advokatkontorer som får skrevet lengre prosesskrift etc. av hjemmesekretærer.

Skrevet

Ville ikke foreslått det om jeg ikke kjente til advokatkontorer som får skrevet lengre prosesskrift etc. av hjemmesekretærer.

OK:-) Litt annerledes med lengre skriv eller utredninger enn mer ordinære brev;-)

Gjest Spurt
Skrevet

Eller patentkontor.

Gjest sahoda
Skrevet

Hva med markedsundersøkelser da? Eller vil du kanskje helst slippe telefon?

Pakkejobber skulle vel kunne la seg oppdrive, men jeg vet ikke hvem som er de rette og kontakte. Hadde kanskje tenkt i retning reklamebyråer/trykkerier som står for produksjonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...