isbe Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Ute etter en ekstrajobb som kan gjøres hjemme på ettermiddag/helg - ikke selger jobb - noen som har tips til hva jeg kan søke på på nettet ? (finnes det noe slikt som å legge ting i konvoluttter og sånt?) 0 Siter
Maya Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 >Hva kan du da? Kan du strikke f eks? Eller er du veldig god i engelsk og kan strikke i tillegg, for da har jeg kanskje noe til deg...) 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Ikke direkte hjemmejobb, men norpost kanskje? Da skal endel reklame legges sammen (hjemme) og ut kjøres/sykles ut i postkasser i nærområdet. Ha ren nabo som driver med det 0 Siter
isbe Skrevet 6. april 2008 Forfatter Skrevet 6. april 2008 Ikke direkte hjemmejobb, men norpost kanskje? Da skal endel reklame legges sammen (hjemme) og ut kjøres/sykles ut i postkasser i nærområdet. Ha ren nabo som driver med det Hei TaKK for tipset! Jeg har nå sjekket det ut, og de opererer ikke i nærheten av der jeg bor - dessverre - hadde vært en grei ekstra-jobb tenker jeg! 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Hei TaKK for tipset! Jeg har nå sjekket det ut, og de opererer ikke i nærheten av der jeg bor - dessverre - hadde vært en grei ekstra-jobb tenker jeg! Det var jo dumt. Kanskje du kan ringe et av reklamene å spørre hvem som poster dem? Eller har du merket at all post kommer sammen med brev....? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Skrivejobb for advokatkontor? En del advokater bruker gjerne diktafon. Slike jobber kan være enkle og godt betalt, men krever nok referanser. 0 Siter
morsan Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Skrivejobb for advokatkontor? En del advokater bruker gjerne diktafon. Slike jobber kan være enkle og godt betalt, men krever nok referanser. Tipper de helst vil la en som er på kontoret ta seg av skrivingen der og da, slik at de får sendt ut brevet samme dag. Høres styrete ut å måtte sende kassetten fra diktafonen hjem til noen eller vente på en som skal hente den og ta den med hjem osv. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Tipper de helst vil la en som er på kontoret ta seg av skrivingen der og da, slik at de får sendt ut brevet samme dag. Høres styrete ut å måtte sende kassetten fra diktafonen hjem til noen eller vente på en som skal hente den og ta den med hjem osv. Ville ikke foreslått det om jeg ikke kjente til advokatkontorer som får skrevet lengre prosesskrift etc. av hjemmesekretærer. 0 Siter
morsan Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Ville ikke foreslått det om jeg ikke kjente til advokatkontorer som får skrevet lengre prosesskrift etc. av hjemmesekretærer. OK:-) Litt annerledes med lengre skriv eller utredninger enn mer ordinære brev;-) 0 Siter
Gjest Spurt Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Skrivejobb for advokatkontor? En del advokater bruker gjerne diktafon. Slike jobber kan være enkle og godt betalt, men krever nok referanser. Eller patentkontor. 0 Siter
Gjest sahoda Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Hva med markedsundersøkelser da? Eller vil du kanskje helst slippe telefon? Pakkejobber skulle vel kunne la seg oppdrive, men jeg vet ikke hvem som er de rette og kontakte. Hadde kanskje tenkt i retning reklamebyråer/trykkerier som står for produksjonen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.