Gå til innhold

Farmen_Vi_Glemmer_Fort

Anbefalte innlegg

Gjest Følgermedpåfarmen
Skrevet

Leser at flere her inne er lei seg for at Geir Ove røk ut av farmen.

Det er jeg hjertens enig i. Han virket veldig real og ekte.

Jeg heiet på ham.

Men damene som er igjen. Jeg har ikke glemt hvordan de oppførte seg mot Amin, og kan bare ikke heie på en eneste en av dem. Det var så råttent gjort.

Men det er kanskje bra for dem at det ser ut til at folk glemmer slike ting fort.

Det blir ingen verdig vinner av farmen i år

Skrevet

Silje er bra!

Skulle ikkje hatt noe i mot en runde i høyet med ho nei! :-)

Gjest D*lilith
Skrevet

Den jeg heier på nå er Silje,hun virker i alle fall som hun er seg selv,og ikke falsk.

Skrevet

Silje er bra!

Skulle ikkje hatt noe i mot en runde i høyet med ho nei! :-)

Silje er veldig pen.

Skrevet

Det er mange som er sånn. Fra det éne til det andre. Ting flemmes med det samme, og så er det på'n igjen med noe nytt. Kvalmt.

Skrevet

Det er mange som er sånn. Fra det éne til det andre. Ting flemmes med det samme, og så er det på'n igjen med noe nytt. Kvalmt.

Selv flemmer jeg ingenting, fordi jeg har elefanthukommelse.

Gjest tv-tittern
Skrevet

Gleder meg til krangelen mellom ufysa og Vigdis i morgen, den så amper ut :)

Skrevet

Silje er veldig pen.

Ja det er ho, og så virker ho svært sympatisk også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...