Gå til innhold

Stoff

Gjest vanskelig å finne ut av

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det rett- eller vrangsiden som vanligvis er brettet innover på f.eks. ensfarget kjolestoff?

Skrevet

Brettet innover?! Hva mener du? Mener du nederst på skjørtekanten? Det brettes jo innover slik at det er forsiden av stoffet som er synlig på falden om du ser på innsiden av skjørtet.

fiskerinnen
Skrevet

Spør på butikken når du kjøper stoffet hvis det er vanskelig å se hva som er retta og ranga på det . Jeg tror det er retta som ligger ut iøvrig .

Skrevet

Brettet innover?! Hva mener du? Mener du nederst på skjørtekanten? Det brettes jo innover slik at det er forsiden av stoffet som er synlig på falden om du ser på innsiden av skjørtet.

Jeg har noe kjolestoff liggende som jeg skulle sy kjole av, også finner jeg ikke ut hva som er rett- og vrangsiden.

Skrevet

Jeg har noe kjolestoff liggende som jeg skulle sy kjole av, også finner jeg ikke ut hva som er rett- og vrangsiden.

OK, så jeg antar at du med brettet innover mener slik stoffet lå på rullen i butikken? Jeg tror nok at svaret på dette må være at vrangsiden oftest (alltid?) ligger innover. Men for sikkerhets skyld kan du jo kanskje gå tilbake til butikken og spørre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...