Gjest fjæren Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Av ren nysgjerrighet: Er det noen som vet hvorfor enkelte typer rør blir helt harde, som sement, når man heller plumbo oppi? 0 Siter
mrxx Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Er nok på grunn av en kjemisk reaksjon. Plumbo skal man være litt forsiktig med å bruke. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Det har ingenting med røret å gjøre, men plumbo trenger varmt-varmt vann for å gjøre jobben/holde seg mykt. Og det er det jo ikke alltid i rør, og når man heller på vann i en sluk så er det gjerne kaldt til å begynne med. Plumbo er derfor en litt skummelt ting å bruke, hvis man ikke er veldig bevisst. 0 Siter
Gjest fjæren Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Er nok på grunn av en kjemisk reaksjon. Plumbo skal man være litt forsiktig med å bruke. Vet du hvilken? 0 Siter
Jølsen Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg har god erfaring med Jif Avløpsåpner. Bare heller det i, og lar det virke. 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg har god erfaring med Jif Avløpsåpner. Bare heller det i, og lar det virke. Er det den med en hals som er formet som et vannlås? I så fall har jeg også god erfaring med den! 0 Siter
mrxx Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Vet du hvilken? Nei det vet jeg dessverre ikke. 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Er det den med en hals som er formet som et vannlås? I så fall har jeg også god erfaring med den! Ja, det er den! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.