Gå til innhold

En morsom date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne gjøre noe morsomt sammen med samboeren min. Vi har liten tid for oss selv og han ble kastet inn i småbarnsverdenen veldig raskt, så det har ikke blitt mange ordentlige stevnemøter.

Nå har jeg lyst til å finne på noe spennende vi kan gjøre sammen om et par uker. Gjerne en hel dag eller en god del timer. Men mens jeg elsker kunst, museumer og lignende, så synes han slike ting er drepende kjedelig.

Han liker å spille spill, se film og så videre.

Det jeg tenkte var at jeg skaffet barnevakt og vi gikk et sted med spillemaskiner, biljard osv. Noen anelse om hvor jeg finner det i Oslo? Jeg lurte også på om jeg skulle pakke en piknikk, slik at vi spiser lunsj i en park i nærheten. Men er det varmt nok til det da, tror dere? Og hva gjør jeg om det regner?

Jeg håper noen av dere har flere ideer til meg og praktiske løsninger om været slår seg vrangt.

Skrevet

Hva med bowling? Ligger en rett nedenfor Solli plass. Da kan dere rusle opp til Frognerparken og ta piknik der.

Skrevet

Hva med bowling? Ligger en rett nedenfor Solli plass. Da kan dere rusle opp til Frognerparken og ta piknik der.

Han liker ikke bowling, dessverre. Selv om det kan være både romantisk, søtt og morsomt med den rette personen ;)

Skrevet

Takk for tipset :)

Jeg vet sambo ville elsket dette, men jeg er så redd for gokarter... Kræsjet en gang og har siden hatt litt noia for å prøve igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...