Gå til innhold

Liten kastrert pus.. betennelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pus ble kastrert på tirsdag, og så veldig dårlig ut, særlig det første døgnet etterpå. Han tisset overalt (det så ut som det dryppet konstant) og etter telefonkonsultasjon m dyrlege mente hun at han kunne ha fått urinveisinfeksjon, noe som ikke er uvanlig. Så pus fikk antibiotika. Formen ble betraktelig bedre, og i løpet av noen dager sluttet skvettinga også. Dyrlegen sa at jeg skulle komme med han om han fremdeles skvettet på torsdag morgen (noe han gjorde, men jeg tenkte at da hadde han bare fått 1 tablett, og at jeg kanskje burde se det litt an ut over neste dag). Han ble som sagt mye bedre, og er nå som før inngrepet. Han har slikket operasjonssåret, men ikke sett om han har bitt der. Han har fått være ute noen korte turer de siste 3 dagene.

Snittet i testiklene har sett fint ut, dog la jeg merke til litt "gul guffe" her om dagen, men har glemt å sjekke nøyere de siste to dagene (har vært full rulle i helgen).

Så oppdager jeg nå i kveld at det er et lite krater der snittet er, med materie som er mørk, nesten svart på farge, og det lukter "betent". Det virker ikke som han har smerter når jeg trykker rundt det, han er kosete og leken som før, men det lukter altså skikkelig disgusting....

Er dette betennelse eller er det vanlig, feks når stingene begynner å gå i oppløsning? Jeg får så dårlig samvittighet, og blir litt engstelig også...

Tar en telefon til dyrlegen i morgen tidlig. Men trenger litt ro i sjelen nå. Noe jeg kan gjøre nå før jeg legger meg? Rense det med pyrisept? Noen som vet?

Gjest sahoda
Skrevet

Her tror jeg nok dyrlegen er den rette og snakke med ja

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...