Gjest God gammel aargang Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Hvordan hadde du reagert om dama eller typen din hadde spurt om å få et nakenbilde av deg sånn at dama eller typen kunne se på det når dere ikke er i lag? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Er kanskje litt gammeldags sånn, og ville nok vært skeptisk om forholdet var ganske nytt, i hvertfall. Ikke så morsomt i ettertid om alle ekser sitter med nakenbilder av deg. Særlig ikke elektroniske, som fort kan havne på nettet (og samme kan jo skje med scannede papirbilder). 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Da hadde jeg antagelig latt ham ta de bildene han ville ha - og regnet med at jeg hadde fått noen i bytte 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg hadde blitt svært smigret, og svart er klart og tydelig NEI. Så hadde jeg gitt ham en omgang i høyet som han sent ville glemme, og bedt han tenke på den og bruke fantasien når vi var fra hverandre. :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Dette var kanskje ikke så vanlig før men det er relativt vanlig nå til dags. Så lenge det er kjæresten min så skulle han fått det. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 En ex av meg fikk bilder som jeg senere fant igjen på nettet uten min tillatelse, så heretter får ingen nakenbilder av meg. Heldigvis var bildene sånn at man ikke kunne identifisere meg, men likevel. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 En ex av meg fikk bilder som jeg senere fant igjen på nettet uten min tillatelse, så heretter får ingen nakenbilder av meg. Heldigvis var bildene sånn at man ikke kunne identifisere meg, men likevel. Nettopp det er det man frykter - særlig om det kanskje ikke var så vennskapelig slutt på forholdet, og det vet man jo sjelden i forkant. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg sender forøvrig aldri nakenbilde der jeg viser ansiktet mitt.. nettopp pga det Silver Fairy skriver. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Nettopp det er det man frykter - særlig om det kanskje ikke var så vennskapelig slutt på forholdet, og det vet man jo sjelden i forkant. Slutten var vennskapelig den. Forklaringen var at bildene var så fine at han ville dele med andre...! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Slutten var vennskapelig den. Forklaringen var at bildene var så fine at han ville dele med andre...! ) Men huff uansett 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Helt ok, men uten ansikt Men i et helt nytt forhold ville jeg kanskje ventet? 0 Siter
karol Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Jeg hadde sagt klart nei. Den kjæresten som jeg ev. har hatt over tid vil da vite at jeg er blitt misbrukt og muligens det finnes bilder på nett av meg. Allikevel prøvde siste kjæreste å ta bilder av meg i smug. Snakk om tillitsbrudd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.