Gå til innhold

Nakenbilde av dama/typen

Anbefalte innlegg

Gjest God gammel aargang
Skrevet

Hvordan hadde du reagert om dama eller typen din hadde spurt om å få et nakenbilde av deg sånn at dama eller typen kunne se på det når dere ikke er i lag?

Gjest Elextra
Skrevet

Er kanskje litt gammeldags sånn, og ville nok vært skeptisk om forholdet var ganske nytt, i hvertfall. Ikke så morsomt i ettertid om alle ekser sitter med nakenbilder av deg. Særlig ikke elektroniske, som fort kan havne på nettet (og samme kan jo skje med scannede papirbilder).

Persille1365381127
Skrevet

Da hadde jeg antagelig latt ham ta de bildene han ville ha - og regnet med at jeg hadde fått noen i bytte ;)

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg hadde blitt svært smigret, og svart er klart og tydelig NEI.

Så hadde jeg gitt ham en omgang i høyet som han sent ville glemme, og bedt han tenke på den og bruke fantasien når vi var fra hverandre.

:-)

Mary Poppins
Skrevet

Dette var kanskje ikke så vanlig før men det er relativt vanlig nå til dags. Så lenge det er kjæresten min så skulle han fått det.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

En ex av meg fikk bilder som jeg senere fant igjen på nettet uten min tillatelse, så heretter får ingen nakenbilder av meg. Heldigvis var bildene sånn at man ikke kunne identifisere meg, men likevel.

Gjest Elextra
Skrevet

En ex av meg fikk bilder som jeg senere fant igjen på nettet uten min tillatelse, så heretter får ingen nakenbilder av meg. Heldigvis var bildene sånn at man ikke kunne identifisere meg, men likevel.

Nettopp det er det man frykter - særlig om det kanskje ikke var så vennskapelig slutt på forholdet, og det vet man jo sjelden i forkant.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg sender forøvrig aldri nakenbilde der jeg viser ansiktet mitt.. nettopp pga det Silver Fairy skriver.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Nettopp det er det man frykter - særlig om det kanskje ikke var så vennskapelig slutt på forholdet, og det vet man jo sjelden i forkant.

Slutten var vennskapelig den. Forklaringen var at bildene var så fine at han ville dele med andre...!

Gjest Elextra
Skrevet

Slutten var vennskapelig den. Forklaringen var at bildene var så fine at han ville dele med andre...!

:o)

Men huff uansett

Skrevet

Helt ok, men uten ansikt ;) Men i et helt nytt forhold ville jeg kanskje ventet?

Skrevet

Jeg hadde sagt klart nei. Den kjæresten som jeg ev. har hatt over tid vil da vite at jeg er blitt misbrukt og muligens det finnes bilder på nett av meg. Allikevel prøvde siste kjæreste å ta bilder av meg i smug. Snakk om tillitsbrudd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...