Gå til innhold

irriterende

Anbefalte innlegg

lissi1365380351
Skrevet

Kjøpte lørdag kl.17.45 tre persienner på kid,satt og så tv igår,og der var de halv pris neste uke (altså denne).

Var ett kvarter for tidlig og det er skikkelig irriterende,jeg kjøpte liksom ikke bare en,men flere.

Kunne jo spart en stor lapp og brukt den til en deilig middag for to på byen.

Ville ingen steder med dette,bare få ut litt sinne,noen som har opplevd det samme?

Synes egentlig de burde sagt det til meg,dette vet de på forhånd.

Husker en gang jeg skulle ha noe og damen i kassen anmodet meg om å vente til neste uken da de kom på tilbud.

Blir en stund til jeg handler på KID igjen gitt.

lissi1365380351
Skrevet

Den andre gangen jeg handlet var jeg ikke på KID altså,det var på obs,bare så det er sagt.

Det synes jeg vi kan kalle service,ikke sånn som de holder på på KID.

Skrevet

har du åpnet de da?

Hvis ikke, så er det vel mulig å bytte de inn igjen.

lissi1365380351
Skrevet

har du åpnet de da?

Hvis ikke, så er det vel mulig å bytte de inn igjen.

De henger i vinduet allerede,ellers hadde jeg nok gått tilbake.

Trasig.

Skrevet

Sånt er irriterende ja, men jeg tror nok ikke alle assistenter og kanskj eikke lørdagshjelper, vet alt om neste ukes tilbud.

Dessuten kan det tenkes at assistenten du handlet hos tidligere har forsøkt seg på å være snill - gitt en handlende dame tips om å vente til neste uke, for så å få et skarpt svar tilbake fordi hun trenger da faktisk varene NÅ!

Hehe, ikke sikkert dette stemmer, men jeg vet med meg selv at dette kunne skjedd. :-)

Skrevet

Ja, har opplevd noe lignende, egentlig nesten enda litt frekkere:

Er med på mailinglista til en databutikk, der det ukentlig gis ekstra gode tilbud kun til oss på denne lista. Slo til på en bæreveske til laptopen - og så, bare et par uker etterpå, var denne veska til _enda_ rimeligere pris i den vanlige nettbutikken, samme bedrift.

bertabub1365381148
Skrevet

Hm. Det var så frekkt som det kan bli, tror nok de visste det kom på salg. For det vet de iallefall 1 uke før. Synd du hadde åpna de, for hvis ikke hadde iallefall jeg slengt de på disken.

Jeg er butikksjef i en annen butikk, samme sjanger som KID, så KID er litt konkurrent. Men det er ikke derfor jeg sier dette.

Jeg oppfordrer mine ansatte å si ifra om kampanjer vi vet kommer, for jeg VET nemlig at kunden ikke blir særlig fornøyd i ett slikt tilfelle som du.

F.eks idag var ei innom og skulle handle dyne, pute, sengetrekk, håndklær til sitt kommende barnebarn. Da sa jeg ifra om at om to dager så får vi tilbud, ta 2 betal for 3 på barneting. (jaja, nå skjønner dere hvor jeg jobber,men skitt au) hun takket for at jeg sa ifra, men hun bodde ikke her, og valgte kjøpe det idag likevel.

Kan nevne at ei venninne av meg var innom idag, og hun sa hun hadde vært på KID på lørdag å kjøpt billige persienner ( sa selvfølgelig hun var en sviker som ikke handlet hos meg, men sjønner kjempegodt hun handlet der på halv pris), så på KID her var de kjekke da.

Du var nok bare max uheldig:( kjipt men sant.

bertabub1365381148
Skrevet

Hm. Det var så frekkt som det kan bli, tror nok de visste det kom på salg. For det vet de iallefall 1 uke før. Synd du hadde åpna de, for hvis ikke hadde iallefall jeg slengt de på disken.

Jeg er butikksjef i en annen butikk, samme sjanger som KID, så KID er litt konkurrent. Men det er ikke derfor jeg sier dette.

Jeg oppfordrer mine ansatte å si ifra om kampanjer vi vet kommer, for jeg VET nemlig at kunden ikke blir særlig fornøyd i ett slikt tilfelle som du.

F.eks idag var ei innom og skulle handle dyne, pute, sengetrekk, håndklær til sitt kommende barnebarn. Da sa jeg ifra om at om to dager så får vi tilbud, ta 2 betal for 3 på barneting. (jaja, nå skjønner dere hvor jeg jobber,men skitt au) hun takket for at jeg sa ifra, men hun bodde ikke her, og valgte kjøpe det idag likevel.

Kan nevne at ei venninne av meg var innom idag, og hun sa hun hadde vært på KID på lørdag å kjøpt billige persienner ( sa selvfølgelig hun var en sviker som ikke handlet hos meg, men sjønner kjempegodt hun handlet der på halv pris), så på KID her var de kjekke da.

Du var nok bare max uheldig:( kjipt men sant.

RETTELSE. tjihi, ikke rart hun ville handle idag, haha.

TA 3 BETAL FOR 2. Var det jeg mente, men det skjønte dere nok.

Litt trøtt bare..

Skrevet

Her hadde jeg rast tilbake til butikken. Og på en høflig måte forklart situasjonen. Hadde du hanldet de onsdag hadde jeg hatt full forståelse om at de ikke opplyser om det - de driver tross alt butikk. Noen ganger vet de, andre ganger vet de ikke. Men det er ikke vanlig at man står og informerer kundene om salg neste uke.

Spørr du derimot, som jeg gjorde på Princess når jeg skulle ha 3 nye dunputer - stiller saken seg annerledes hvis de vet og unnlater og si det. Jeg vet Princess ofte har tilbud på nettopp puter og fikk beskjed om at joda neste uke var de til halv pris :)

Men jeg er sikker på at de i din situasjon med et kvarter før på en lørdag, møter deg med forståelse. Det er i hvertfall forsøket verdt :)

Skrevet

Opplevde akkurat det samme. Tv'n min røyk. Jeg måtte bare kjøpe ny og det ble en av de billigste. Kjøpte på fredag og mandag var den satt ned med over 500 kr. Vanskelig å slelge for en som egentlig ikke hadde råd, men sånn ble det.

Gjest xbellax
Skrevet

Sånt er irriterende ja, men jeg tror nok ikke alle assistenter og kanskj eikke lørdagshjelper, vet alt om neste ukes tilbud.

Dessuten kan det tenkes at assistenten du handlet hos tidligere har forsøkt seg på å være snill - gitt en handlende dame tips om å vente til neste uke, for så å få et skarpt svar tilbake fordi hun trenger da faktisk varene NÅ!

Hehe, ikke sikkert dette stemmer, men jeg vet med meg selv at dette kunne skjedd. :-)

Meg du snakker om ? *rødme*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...