Gå til innhold

Hva gjør dere sammen?

Anbefalte innlegg

Gjest jpppdss
Skrevet

Vi har nå fått såpass store barn at vi kan gå fra dem noen timer. Men hva skal vi finne på?

Vi kommer bare på: Kino, gå tur, restaurant, svømmehallen. Men vi går stort sett bare tur sammen + ser på tv. Og gjør husarbeid....

Hva gjør DERE på?

Vi har hver våre interesser og ingen felles venner.

Skrevet

Massasje er veldig deilig! Eller reise litt vekk hvis det er dager i strekk?

Tenke litt på hva dere gjorde da dere var nyforelsket?

Gjest jjjjppsss
Skrevet

Massasje er veldig deilig! Eller reise litt vekk hvis det er dager i strekk?

Tenke litt på hva dere gjorde da dere var nyforelsket?

Jeg tenker aktiviteter i hverdagen...

Hva gjør DERE??

Skrevet

I den grad vi har noe fritid går vi turer og fotograferer. Nylig gjenvunnet interesse hos meg, enda nyligere funnet (som i "ny") interesse hos ham. Digitale speilreflekskameraer er relativt billige nå. ;) *hinter*

Skrevet

Om vinteren går vi mye på ski. :o) Sommers tid er vi ute med en av båtene, sykler, går i marka og sånne ting.

Kino og mer kulturelle saker er vi ikke så gode på. :o)

Skrevet

Så fremt vi kan, gjør vi det meste sammen:-)

Vi handler, går tur, gjør husarbeid, ser på tv, prater, osv.

Vi har også en felles hobby som vi for tiden gjør hver for oss ettersom vi enda har relativt små barn, men som vi har planer om å slå sammen igjen om noen år.

Vi er også veldig glade i å gå på konsert og opera, så det gjør vi gjerne sammen og vi skulle gjerne gått mer i teater.

Skrevet

Hva gjør DERE??

Spiser middag sammen, litt ekstra med lys på bordet, pyntet oss litt ekstra og kanskje en god vin. Eller går tur sammen en fin dag. Sitter sammen i sofaen og leser hver vår avis er også koselig. Gå ut på kafe eller tar en øl med venner.

Er ikke så mye å som skal til, bare å "se" hverandre litt ekstra? Feks avtale på forhånd og snakke om at dere gleder dere til det dere skal gjøre sammen?

Skrevet

Vi drar på besøk til venner, på hytteturer, ordner med campingforberedelser, båtforberedelser (ikke foreløpig), spiller Jamb, hører musikk, ser tv, ordner hagen mm

Skrevet

Hva gjør DERE??

Vi klatrer en gang i uka, vi går kveldstur hver dag, vi spiller spill av og til, vi lager ekstra god mat sammen av og til, vi danser med hverandre når vi føler for det, Vi har besøk, reiser på besøk. Går på kafe, oppsøker gallerier i helgene. Vi elsker naturen - så det blir mye småturer i bil for og komme seg til steder man kan gå tur og nyte naturen :)

Vi ler mye sammen :)

Skrevet

Vi trener sammen på Sats. Gjerne 2-3 ganger i uken. Det er kjempekoselig å gjøre det sammen med kjæresten sin. På sommeren har vi hatt picknik i parken m/vin og deilig mat. Vi står slalåm sammen, og vi har tenkt å melde oss på Bridge-kurs nå.

mariaflyfly
Skrevet

Kjæresten min og jeg bor ikke sammen, men når vi har barnefri og er sammen, ser vi film, drar på kino, treffer venner, lager mat sammen, deler ei flaske vin, drikker kaffe og leser aviser i timesvis, har venner på middag osv.

candyqueen_83
Skrevet

Vi drar på besøk til venner, på hytteturer, ordner med campingforberedelser, båtforberedelser (ikke foreløpig), spiller Jamb, hører musikk, ser tv, ordner hagen mm

Spiller Jamb? Hva er det?

Skrevet

Spiller Jamb? Hva er det?

Jamb er noe ala yatzy, men det er fire spill i ett. En rekke fri, en tvungen nedover, en tvungen oppover og en som må meldes på første kast. Man sitter med et ark hver og skriver kun på seg selv. Kaster etter tur. Jeg fikk totalt dilla på det i høst, så det har blitt kopiert opp endel ark :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...