Gjest tungt å vaske Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 vasker noen kontorer i en bygning. I de siste mnd har det blitt tyngre å vaske og jeg strever med mobben på gulvet. Kan det være at det hjelper å bone dette gulvet? belegget er gammelt, og kontoret er i bruk hver dag av en organisasjon. Tror nok at jeg har litt problem med å forlange at gulvet bør bones. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Hos oss bones det en gang eller to i året tror jeg. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Hos oss blir det gjort en gang i året. 0 Siter
astridny Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Kan du ikke spørre om du kan få bone det? Det skal helst bones 1-2 ganger i året. Og det blir mye mye lettere å vaske etterpå. 0 Siter
Gjest tungt å vaske Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Kan du ikke spørre om du kan få bone det? Det skal helst bones 1-2 ganger i året. Og det blir mye mye lettere å vaske etterpå. Hvordan boner man et gulv, tar det lang tid, tungt, spesielle redskaper etc? etc 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.