Gå til innhold

Utbrent

Gjest bekymret kjærring

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret kjærring
Skrevet

Hei. Tror mannen min kan være i faresonen for å ha "gått på en smell". Han er sliten, sur, kort lunte, umotivert, ingen ting gleder han lengre. Det jeg lurer på er om man kan bli syk av å være utbrent. Han har mye vondt i hodet, tett og noen ganger feber. Kanskje det er noe annet???

Hva tror dere??

Hilsen

Gjest xbellax
Skrevet

Ja det kan det utmerket godt være, høres logisk ut utifra det du beskriver. Får man seg en smell psykisk kan også immunforsvaret bli redusert.

Skrevet

Det kan være så mangt annet også.

Har han vært til legen ang. dette??

En bør kanskje undersøke om det foreligger noe fysisk bak i første omgang. Og om det så skulle være at han er utbrent så bør jo også det undersøkes hos legen. Så han kan få en sykemelding og behandling for dette.

Menn er dessverre ikke så flinke til å ta opp tlf. for å bestille legetime har jeg inntrykk av. Så kanskje du kan tilby å ordne en time for han?

Dere får ha lykke til. Håper det ordner seg for dere =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...