Gjest Thea89 Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 hvor ofte skifter dere sengklær? hva mener dere er "vanlig".. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg skifter hver uke, men det er slett ikke nødvendig. Det er bare det at jeg elsker å legge meg i nyvaska sengetøy Jeg vil tro at sengetøysskift normalt sett skjer annenhver til tredjehver uke? 0 Siter
Bookworm Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg skifter hver uke, men det er slett ikke nødvendig. Det er bare det at jeg elsker å legge meg i nyvaska sengetøy Jeg vil tro at sengetøysskift normalt sett skjer annenhver til tredjehver uke? Nytt sengetøy, nydusjet og nybarberte legger;-) Deilig:-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Skifter en gang i uka som regel. Er jo bare det beste å legge seg i nytt sengetøy :0) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Barna: Ca. annenhver uke. Voksne: Laken ca. hver uke, dynetrekk og putevar ca. annenhver. 0 Siter
Gjest Anonym nå også Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Veldig variabelt, men altfor sjeldent. Én gang i måneden kanskje? Tror det er uvanlig. 0 Siter
Soulshine Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Jeg har ingen formening om hva som er vanlig - men selv gjør jeg det en gang i uken. 0 Siter
Gjest fører ikke helt oversikt men Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Veldig variabelt, men altfor sjeldent. Én gang i måneden kanskje? Tror det er uvanlig. Samme her....omtrent 1 gang mnd.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.