Gå til innhold

noen som bestiller kontaktlinser på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat begynt å bruke linser, lurer på om jeg skal ha sånn abbonement på brilleland eller om jeg skal bestille selv fra nettet.

Bruker endagslinser av merket iWear DD Supreme (samme på begge øyner, og ganske standard linser, ikke sterke). Har ikke funnet disse noe sted. Kalles de noe annet? Kan jeg like gjerne bruke et annet merke? Noen som bestiller på nett? Hvor? Hvor mye koster det?

I abbonementet betaler man vel en del ekstra for kontroller og gratis bytte og sånnt. Litt usikker på hvor nødvendig det er...

Skrevet

Jeg hadde abonnement å Brilleland på endagslinser. Jeg gikk etter hvert over til å bestille hos lensway på nettet. Jeg sparer ca 1000 kroner i året på det. Men du bør ta synskontroller med jevne mellomrom, hos Brilleland lå det i prisen. Men jeg ser ingen grunn til å sjekke det hvert halvår, nå sjekker jeg det ca en gang i året (eller litt sjeldnere).

Du vil nok spare litt på å bestille på nettet, om du ikke finner det merket du bruker, så kan du vel bestille et annet?

Skrevet

jeg bestiller linser på lensway. var på linsekontroll idag hos Interoptik, kostet 500 kr. da hun spurte om jeg trengte nye linser sa jeg at jeg kjøper på lensway, da fikk jeg den nye styrken. Du kan ringe med lensway og høre om de har tilsvarende linser som dine. Første gangen jeg bestilte på lensway fant jeg ikke mine, da ringte jeg og hørte og ringte optikeren igjen for å høre om det var ok. Best å være på den sikre siden med øynene..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...