Gjest kan så lite om dette Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Er det fakta at man ikke trenger å levere (med PIN-koder og det hele) hvis man ikke har endringer? 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Det er nå det som står i leveringsinstruksen som følger med selvangivelsen, så da antar jeg det er fakta. Ellers ville de vel ikke skrevet det? 0 Siter
Gjest poili Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Det er nå det som står i leveringsinstruksen som følger med selvangivelsen, så da antar jeg det er fakta. Ellers ville de vel ikke skrevet det? Det stemmer at du ikke trenger å innlevere dersom du ikke har endringer. 0 Siter
Gjest manvetaldri Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Det er nå det som står i leveringsinstruksen som følger med selvangivelsen, så da antar jeg det er fakta. Ellers ville de vel ikke skrevet det? Kanskje de prøver å lure oss?? 0 Siter
Gjest kan så lite om dette Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Det stemmer at du ikke trenger å innlevere dersom du ikke har endringer. Takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.