Sofies mamma Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Jeg har ikke fått oppgave og det er ikke trukket fra på SA det beløpet jeg ga til TV-aksjonen 21. oktober. Beløpet var over 500, så det skal med. Hva gjør jeg? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Jeg trodde det var beløp til frivillige organisasjoner (omfattet av skattefritaksordningen selvsagt) som er mellom 600,- og 12.000,- jeg? Husker jeg så feil, da? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Du har rett mht det 500 kr beløpet! Jeg husker ikke hvilken organisasjon som hadde tvaksjonen i fjor, men her er en liste over organisasjonene som er godkjente for skattefritak: http://www.skatteetaten.no/Templates/Artikkel.aspx?id=8742&epslanguage=NO 0 Siter
Lisabeth Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Du må vel være registrert som "kunde" med fødselsnummer hos mottaker? Slik har ihvertfall jeg forstått det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.