Gjest Erik IV Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Jeg har planer om å kjøpe et nytt anlegg til bilen og er åpen for tips for hvor man bør gå for å få god service og god pris(i Osloområdet)? Forrige gang jeg installerte anlegg hos en forhandler fikk jeg riper i dashbordet(på en helt ny bil), noe som skuffer meg fortsatt - denne forhandleren velger jeg ikke igjen. Noen som kan anbefale en feinschmecker på området, og som samtidig har gode priser/produkter? 0 Siter
Gjest mickey mouse Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Jeg tror du kan få gode priser i Sverige. Du kan f.eks kjøpe anlegget der og skru selv, eller be en kompis om hjelp. 0 Siter
Gjest Erik IV Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Jeg tror du kan få gode priser i Sverige. Du kan f.eks kjøpe anlegget der og skru selv, eller be en kompis om hjelp. Blir nok ikke Harry-handel på meg. Har ikke noe erfaring fra kobling av anlegg, og kommer nok heller ikke til å prøve meg 0 Siter
Jølsen Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Du får det i allefall billig på Grønland. Det meste er stjålet, men det gjør jo ikke noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.