Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper Silje vinner. Det var så spennende under melkespannholdingen i går at jeg måtte reise meg opp. Klarte ikke å sitte i ro.

På lørdag blir det biff, rødvin og finale i Farmen :o)

Jeg skjærte sånn grimaser i medlidenhet for de som sto der og holdt spannene så lenge - at ungene så rart på meg og lurte på hva jeg holdt på med!!!!

AneM1365380603
Skrevet

Jeg begynte faktisk å like Katharina litt mot slutten, jeg. Så lenge hun var storkjefta mot Vigdis, så var det egentlig ganske kult.

Glad Vigdis kom seg på huet og ræva ut.

Håper Silje vinner, hun virker som den mest normale som har vært der i år. :)

Enig med deg. Hun kom seg faktisk etterhvert. Egentlig er hun ganske pen også :)

Skrevet

oh, tro meg det er ikke det rette bilde på en storkjefta trønder;) Har jobba sammen med en av de ( storkjefta trønder ) men han var 100 ganger værre enn hva vigdis noen gang kommer til å bli;)

Sånn ellers så liker jeg trøndere altså;)

''Sånn ellers så liker jeg trøndere altså;)''

Det gjør jeg også, asså - misforstå meg rett. Jeg deler seng med en. :)

Skrevet

Jeg skjærte sånn grimaser i medlidenhet for de som sto der og holdt spannene så lenge - at ungene så rart på meg og lurte på hva jeg holdt på med!!!!

De fikk utrolig rare armer der de sto! Så ut som de hadde 14 albueledd omtrent! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...