Gjest prust Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Jeg håper Silje vinner. Det var så spennende under melkespannholdingen i går at jeg måtte reise meg opp. Klarte ikke å sitte i ro. På lørdag blir det biff, rødvin og finale i Farmen ) Jeg skjærte sånn grimaser i medlidenhet for de som sto der og holdt spannene så lenge - at ungene så rart på meg og lurte på hva jeg holdt på med!!!! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Jeg begynte faktisk å like Katharina litt mot slutten, jeg. Så lenge hun var storkjefta mot Vigdis, så var det egentlig ganske kult. Glad Vigdis kom seg på huet og ræva ut. Håper Silje vinner, hun virker som den mest normale som har vært der i år. Enig med deg. Hun kom seg faktisk etterhvert. Egentlig er hun ganske pen også 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 oh, tro meg det er ikke det rette bilde på en storkjefta trønder;) Har jobba sammen med en av de ( storkjefta trønder ) men han var 100 ganger værre enn hva vigdis noen gang kommer til å bli;) Sånn ellers så liker jeg trøndere altså ''Sånn ellers så liker jeg trøndere altså;)'' Det gjør jeg også, asså - misforstå meg rett. Jeg deler seng med en. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Jeg skjærte sånn grimaser i medlidenhet for de som sto der og holdt spannene så lenge - at ungene så rart på meg og lurte på hva jeg holdt på med!!!! De fikk utrolig rare armer der de sto! Så ut som de hadde 14 albueledd omtrent! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.