Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er også enig med dere. Synet av dommeren som får førsteinntrykket sitt - eh - justert, er helt ubetalelig. Han er prototypen på en antihelt.

Paul P. er jo heller ikke totalt uskolert. Han har hatt masse sangundervisning på høyt nivå, men ikke våget å satse på å leve av det - noe som er lett å forstå.

Jeg liker sjelden de aller mest berømte og feterte stjernenes arieversjoner, jeg synes ofte det blir for mye hør-på-meg og for lite musikkformidling.

En positiv ting ved slike saker, er at de kan åpne folks ører for annen musikk enn det de vanligvis hører på.

''En positiv ting ved slike saker, er at de kan åpne folks ører for annen musikk enn det de vanligvis hører på.''

Enig:-)

Skrevet

Ja, jeg er helt enig i at det var flott i det programmet, også fordi forventningene og settingen var som den var.

Men som Geir er inne på, så spørs det om dette er nok til at han klarer å fylle konsertlokalene i årene som kommer, når hans fifteen minutes of fame er over.

''Men som Geir er inne på, så spørs det om dette er nok til at han klarer å fylle konsertlokalene i årene som kommer, når hans fifteen minutes of fame er over.''

Det er jeg helt enig i. Jeg tror heller ikke han kommer til å bli noen stor stjerne. :) Men jeg kjøpte plata hans, og synes han synger helt ok, stemmen hans er ikke veldig skolert. Også virker han som en utrolig søt, sympatisk og sjenert fyr. :)

hidi, the scorpion
Skrevet

''Men som Geir er inne på, så spørs det om dette er nok til at han klarer å fylle konsertlokalene i årene som kommer, når hans fifteen minutes of fame er over.''

Det er jeg helt enig i. Jeg tror heller ikke han kommer til å bli noen stor stjerne. :) Men jeg kjøpte plata hans, og synes han synger helt ok, stemmen hans er ikke veldig skolert. Også virker han som en utrolig søt, sympatisk og sjenert fyr. :)

Enig. Pavorotto var ikke akkurat skoleeksemplet på sjarmerende;)

Jeg ville faktisk heller sett Potts live enn cd, tror jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...